Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har begge deler, men datteren år sitter bare på dosetet. Hun nekter å sitte på potta.

Skrevet

Vi har begge deler,men han nekter å bruke noen av de...Tro vi kommer til å gå for dosete når han er klar for annet enn bleia.Det er jo dit oppi det skal likevel så da er det greit å lære det med en gang tenker jeg...

Skrevet

Aldri likt potta, så her går det i dosete

Skrevet

Vi har også begge dele men bruker bare dosetet. Hun sier "på do", men jeg tror ikke hun skjønner helt betydningen av det. Noen ganger kommer det noe, andre ganger ikke. Potta har ene dukka fått og jenta vår sier da "stol". Ikke helt kanskje men....:)

Skrevet

vi har begge deler. hun bruker hovedsakelig dosetet, men en sjelden gang, synes vil hun bruke potta.

Skrevet

Vi har begge deler, men hun vil kun bruke dosetet.

Vi bruker dosetet fra Baby Bjørn.

Skrevet

Kunne aldri tenkt meg å bruke potte så vi har babybjørn dosete som fungerer kjempe bra!

Skrevet

me har begge deler men nå for tida så er det potta som teller.

han har enda ikkje slutta men ein liten prøve å gå på potta\do om morningen og om kvelden. så får han klistermerke som belønning som me henger opp på veggen som han gjer sjøl. å det er veldi stas!!

så får han 2 klistermerker eller eit spessielt visst det kommer bæsj men det er ikkje komt endo. (håpar han går på dosete når bæsjen kjem..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...