phantomet Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Da Phantom-mannen og junior dro avsted i dag morges...rigget phantomet seg til under dynen, puttet propp i Måkegapet og sov... Desverre synes Måka dette var sånn passe greit, men litt kunne han jo alltids sove.. Så stod vi opp omsider, dusjet og begge fikk på seg behagelige myke plagg, egnet for en lat dag i heimen... I skrivende stund ligger Måka på gulvet og demonterer babygym stativet, phantomet har spist deilig ferske brødskiver til lunsj, har et stort krus te ved min side og ild i peisen i stuen...(vurderte å fyre opp i peisen på kjøkken et også, men det ville blitt sinnsykt varmt her etterhvert... Hele phantomhulen trenger en skikkelig runde rydding og vask...men det skjer ikke med det første. For nå skal de nytes en stille time eller to...og kanskje dibbe litt...
Karomamma Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 For en fiiiiiin formiddag!! Fred i måkereiret Her har det vært snikdibbing i flere timer, så da er det vel på tide å..... gå til lunsj. Hehehehehehehe....
Gummelillan Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Velkommen i klubben!!!!! MÅ opp og legge Leo, men snart tilbake ;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Og jeg har sittet med rompa klistra på stolen foran dibbemaskinen.... Og nå hører jeg at Jojo er våken!!! Forb.... babycall.... Jeg testet at den funket før jeg gikk ned men den kan jo UMULIG funke!!!!!!!!! Grrrrrrrrrrrr
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Så fint å se at du hviler deg og tar livet med ro. Ryddingen og vaskingen kan alltids vente det:-) Og du, jeg håper du blir med i morgen - hadde vært så koselig:-)) Gummis skal jo innover og ta barten, sitt på med henne og møt oss da vel, så sier vi bare skål:-))
Babyonboard ;-) Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Babycallen trenger STRØM............. jøss......
Gummelillan Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Holder på og overtale henne! Satser på at vi snart har henne med på laget, og ja, jeg kjører og kan gjerne sveipe oppom Phantomhulen på veien ;-)
phantomet Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2007 Veldig hyggelig at dere vil ha meg med....*smiler* Saken er den at phantom-mannen skal på et langt møte onsdag, og jeg aner ikke hva han planlegger iforhold til tidspunkt. Det jeg imidlertid vet er at jeg har fire unger som skal mates, to som skal gjøre lekser, en som skal på pianotime, en som skal på bandytrening, en som garantert blir krevende siden han ikke er en av de ovenfor, og er jeg ekstra heldig...så skal den eldste også på håndballtrening... Så er det kveldsmat og legging av x antall unger...og da mistenker jeg at phantomet er sliten, selv om mannen skulle komme hjem tidsnok til at en bytur er mulig...(Men mest sannsynlig har han en hemmelig plan om middag ute med jobben etter møtet...som jeg enda ikke er informert om....)
Gummelillan Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 Hm... Synes Phantomet fortjener mer ut en Phantom-mannen jeg da.. Men det er det vel ikke jeg som avgjør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå