Gå til innhold

jeg vil bare dø...

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er ikke et tama her inne kanskje men må få det ut..

har så vondt!

i hjertet mitt,kjærlighetssorg...

jeg og exen bestemte oss for at vi ikke orket mer.eller jeg sa det først og han var enig..'

men vi har bodd sammen 2 uker etter bruddet og nå har jeg innsett at jeg elsker han!bare gråter og gråter..helt knust.

han er iskald og sier han er dødsglad for at det er over.men vil være venner.

men tror ikke jeg klarer det men må jo for den lilles skyld.

ååå jeg orker ikke skrive mer føler meg helt elendig..redd jeg havner i en depresjon av dette...eller er en sorg såååå vondt?!

altid vært den som dumpet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjærlighetssorg kan lett sammlignes med å miste noen ( døden) .. Det er faktisk like vondt,desverre! Sorgen går over med tid.. huff vet det ikke er mye trøst akkurat nå,men det er sant..

Og sorg tar tid,det er en prosess.. ta den tiden det trenger... plutselig er det over :)

lykke til.. sender deg en trøste klem jeg ;)

Skrevet

skriver under på det 7 oktob er sier. men jeg lurte på en ting.

har du sakt til han hvordan du føler det nå at du faktisk er glad i han. du vet enkelte menn slenger seg på det du sier for å ikke vise at de blir såret. og så spiller de videre på det selv om det egentlig ikke er slik de føler.

forsto du hva jeg mente. altså kansje han sier han er glaad det er over fordi han tror det er det du mener og han ikke vil vise deg at han er knust fordi han tror ikke det vil hjelpe fordi du ikke vil ha han mer likevel. så spiller han kansje dette skuespillet for deg og seg selv for å få det til å gå lettere. kansje angrer han og.

men jeg skal ikke gi deg forhåpninger for det er det værste for da blir du jo knust igjen om det slår feil.

men hvis du virkelig vil ha han så er det forsøket værdt. og så finner du ut om du har sjans til å redde det i det hele tatt.

uansett this will pas to.

ellers er du desværre nødt til å gå igjennom denne sorgen over det tapte men husk det er altid lys i enden av tunellen det kan hende dette måtte til for at du skal finne lykken en plass. ting skjer av en grunn enten for å få opp øynene eller for å vikeplassen for noe annet.

dette takler du, kontakt en god venn og ta i mot den støtten vennen din kan gi deg i denne tiden. og skulle dette bli enda tyngre eller du føler at du ikke mestrer det så be om hjelp ta kontakt med en lege el.l du trenger ikke gå alene. du skal ikke det.

Skrevet

Ja, sorg er faktisk så vondt. Det føles ut som en stor, hard klump som er i magen hele tiden son kan utbrytes i desperasjon innimellom. Huff, jeg føler veldig med deg, men det som er viktig nå er at dere står for det dere har bestemt dere for og flytte fra hverandre. Det blir virkelig ikke bedre hvis du går til han å sier at du angrer deg for det dere ble enige om. Virkelig ikke, ikke gjør det!!! Det er jo en grunn til at det gikk så langt at dere gikk fra hverandre, men vent å se...kanskje det blir dere igjen etter en tid hver for dere. Hvis så vil forholdet ha et mye sterkere bånd og grunnlag å bygge på.

Dette er vondt, men det går over mer og mer for hver dag som går og du vil gråte mindre og mindre. Men gi deg selv tid til å sørge, det er viktig!!

Stor trøsteklem fra meg

Skrevet

Hadde det som deg da jeg kasta ut eksen for 3 år siden.. Angret meg i de 3 ukene det tok før han flytta ut, selv om jeg ikke sa noe til han. Det var utrolig vondt å tenke på at han skulle flytte, og jeg skulle "miste" ham, men visste det var til det beste for meg at han dro. 14 dager etter han hadde flytta, var det helt flott å være meg, og da angret jeg ikke et sekund på at jeg fikk han ut av huset! Kun basert på denne erfaringen, så tror jeg det er verst fram til han faktisk har kommet seg ut av huset.. For det er tungt mens det står på. Lykke til, du kommer deg helt sikkert fint ut av dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...