Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 I løpet av en drøy uke har lille frøken rosa fått 6 tenner oppe - hjørnetennene dukket opp i dag;-)) Noen som slår den eller?
Gummelillan Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Oj, med den farten der så kommer hun vel i tannfellingsalder rundt 2...?
Babyonboard ;-) Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Hmmm... Jojo har masse bare nesten tenner i overkjeven, så lille Rosa slo henne der ja ;-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2007 Hehehe,.......tenkte jeg skulle bestille time hos tannlegen snart jeg for vurdering av tannregulering;-))
Karomamma Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Jeg har full tanngard både oppe og nede, jeg. Og det i en alder av kun 40! Og ikke nok med det..... har til og med en plastikktann på stift
Natteravnen* Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 He-he, har nok vore litt aktivitet der i gården då! Her oppdaga vi tann nr en igår - et pittepittepittelite riskorn! -som gir lyd på graut-skeia! - og forklarer .....(forhåpentligvis.....) rotete netter!
Babyonboard ;-) Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 hihihihi... Ikke kommet lengre du da... GLEEEEEEEEEEED deg til de neste! Første lille riskornet var piece of cake i forhold til resten.... ikke for å ta fra deg motet liksom............. ;-)
Natteravnen* Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 HI-Hi, ja det er nok mange våkenetter å sjå fram til! -men så skal mini selfølgelig få resten uten noke meir tull, da............. har eg tenkt. ;-) Må innbille seg det altså!
Babyonboard ;-) Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 Yeah right.... Jeg bare gjentar til det kjedsommelige, Hvorfor skal du ha det noe bedre enn oss andre liksom??? Hihihihihi....
Natteravnen* Skrevet 7. februar 2007 #11 Skrevet 7. februar 2007 Veeeeeeeel, det blir nok verre,ja.............-eller kanskje har eg berre korttidsminne, har det med å gløyme at eg er oppe 4-5 gongar av og til.....he-he men dei kan godt berre `poppe`opp......helsing superoptimisten. c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå