Gå til innhold

Hva koster Linea Raffaelli kjoler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke funnet priser på de på nettet, men søkt på finn.no og der oppgir mange at ny pris er 10 og 14000. Stemmer det? Eller finnes det billigere og?

14000 er litt i overkant av hva jeg har tenkt å bruke på kjole. Bryllupet blir lite med kun 13 pers og planen var egentlig en veldig enkel kjole, men nå har jeg såååå lyst på en skikkelig brudekjole. Gifter meg jo bare en gang, selv om vi har liten fest :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi i samme båt. Skal ha et lite bryllup(14 personer), men er helt oppsatt på å ha en kjole fra LR! De er nydelige:-)

Det stemmer at du må regne med å betale i overkant av 10 000 kr.

Jeg hadde heller ikke tenkt å bruke så mye penger på kjole, men de er jo så fine!

Skrevet

Kanskje mamma kan sponse litt når hun ser hvor utroolig vakker lille datteren hennes blir i en så nydelig brudekjole :o)

Aner ikke hva forloveden min (hihi morro) tenker om betaling av kjole, han må nemlig betale hele gildet ellers.

Vi har tenkt at når vi er så få gjester så kan vi jo kjøre det litt råflott, så det ble visst dyrt alikevel å gifte seg. Men jeg MÅ bare ha en fantastisk kjole, på en fantastisk dag! Da ryker kanskje den lille sparekontoen min da...

Skrevet

Jeg kjøpte min nettopp, og betalte 9995,- for kjolen.

Den er bare helt nyyyydelig, så vel verd pengene:)

Skal gifte meg 16. juni, og hvis jeg har hjerte til det, så skal jeg selge den etterpå;)

Skrevet

Jeg fikk min sydd av en på qxl,til 3400kr!!!Vi skal også bare ha et lite bryllup med ca 20 personer..Syntes det var mye penger å bruke på en kjole,selv om den var fantastisk flott.Men så slapp jeg jo heldigvis det da:)))

Skrevet

Brukte hun Linea Raffaelli kjole som model da eller? Hvordan ble det ordnet? Eller hvordan fikk hun det til mener jeg? Med mønster og slik... ble det likt?

Det ble jo bare en tredjedel av prisen det da :o)

Skrevet

10% på alle kjoler på brudekjoln i oslo nå, hjelper litt da ihvertfall:o)

Skrevet

Det er en som syr etter bilder der inne.Jeg la inn på bud på en kjole,og når hun kontaktet meg så sa jeg bare at det var en LR kjole jeg var ute etter.Den er helt lik foran,og bak bestemte jeg selv hvordan den skulle se ut...Enkel,med glidelås og et kort slep.Superfornøyd jeg ihvertfall.Nydelig kjole for en slikk og ingen ting:))

Skrevet

eg skal bruke min i slutten av april. den er ein smal modell i str 36. tynne stropper og litt perler oppe.. skal selge etterpå trur eg. kan gi en lyd hvis inter. i meir bilder..

Skrevet

Tusen takk for tilbudet :o), men av to grunner så må jeg takke nei. Jeg gifter meg også i slutten av April, så det går jo rett og slett ikke, hihih.

Og nr, to- i dag var jeg og prøvde L.R kjoler, og falt pladask for den aller første jeg prøvde. Men samtidig prøvde jeg en del andre kjoler og DA fant jeg MIN kjole. Den var mer klassisk enn L.R kjoler, men samtidig røff. Så jeg kjøpte den jeg! + slør, smykke og sko.

Hahaha, aller første brudesalongen jeg var i. Brukte tilsammen 2.5 timer, men tiden bare fløy av gårde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...