Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Onanerte og satt meg på huk for å se i speilet, synes det er så deilig å se den våte musa mi.. men plutselig sprutet det ut noe blankt?? Og når jeg stakk vibratoren inn så rant det mer?? Jeg er ikke mer enn 20 uker på vei så det er vel ikke snakk om fostervann?? Tisset masse etterpå - kan det ha vært urin?? Man lekker jo litt når man er gravid men....? Har ikke lekket etter dette... Et par minutter etterpå fikk jeg den orgasmen for selvom det var litt ekkelt var det utrolig deilig å se selv i speilet da hihi! Men noen som vet hva dette kunne ha vært?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Du hadde sikkert en såkalt kvinnelig ejakulasjon! Damer kan og ha det, og da kan det sprute ganske mye! Ikke alle har det.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Det var nok bare du som spruta ja...du e heldig som fikk det til, ikke alle som klare det. E veldig godt å kunne så hold det vedlike. Øv masse !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå