Gå til innhold

sliter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. eg har nett funnet ut at eg er gravid. eg vet ikke hvem fraen til barnet er.

eg kommer til å bli alene mor å lurer mye på om noen av dere er det?

hvordan er det?

eg får mye hjelp fra familien så det skal gå bra, men ellers..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt går:-)Og jeg tror kanskje det er lettere når du er alene fra begynnelsen på en måte..da er du forberedt på det og du er ikke vane med å ha en der som hjelper deg og avlaster deg.Da blir hjelpen du får en kjempebonus:-)

Jeg klarer meg kjempefint,har lite hjelp-får hjelp en time hvis jeg skal f.eks til tannlege bare..Faren har enda ikke sett barnet,regner ikke med han kommer med det første heller-så der får jeg heller ingen hjelp!Men det går kjempebra,jeg er innstillt på at sånn er det,og da må det jo bare gå!!

Men nå er jeg snart 30,og ferdig med festing hver helg og alt det der-så jeg føler ikke at jeg går glipp av noe eller sånn..Hadde jeg vært 20,hadde det nok vært verre for meg hvertfall-da festet jeg hver helg og var vel kanskje litt vill..Så jeg hadde nok ikke vært klar for det da nei!

Men har du en familie som støtter deg og hjelper deg-går det her kjempebra:-)

Masse lykke til:-)

Skrevet

takk for svaret. er 18 år å, blir 19 til barnet blir fødd. eg har ingen problem med å være edru i helger å sånt. egentlig så ser eg fram til det. hehe.

eg vet det blir mye ansvar men eg har alltid likt ansvar på en måte. detter er et annet ansvar så gir nye utfordringer. barne faren kommer til å komme inn i bilde av og til eg har snakket med de to "kandidatene" å begge sier at de skal være der vis det er deres baby.

Skrevet

Heisann, eg har vert aleine fra begynnelsen med mi snuppe!

Det som eg syns har vert hardest var å gå gjennom ett svangerskap helt aleine, og ikkje ha noen der å dele det med, og det å vere aleine i kverdagen, når små store ting skjer, som første ord, første skritt, osv, er liksom bare meg som sitter og jubler for meg sjøl i sofaen!

Meen, eg har det fantastisk, elsker å vere mamma, livet ditt får ei heilt ny meining!

Og når barnefar vil stille opp, så kommer det ikkje til å vere noe problem, forhåpentligvis!

Da får du antakelig og den avlastninga du trenger så du kan vere ett sosialt menneske :)

Lykke masse til!

Skrevet

eg har noen å dele litt med, tvillingsøsteren min er også gravid=)

Skrevet

det kommer til og gå så utrolig bra. jeg er 22 år og har en sønn på snart 3 måneder. det er bare kos. selvsakt blir man lit sliten av og aldri være alene, men til nå har det vansklikste vært og være gravid alene. for da er alt så usikkert. når babyen kommer så er den jo der. da tenker du ikke over om du greier det eller ikke.

jeg syns det var nesten litt skuffet over hvor mye han sov og hvor lite slitsom han var. for jeg var så forbrett på at det kom til og bli så vanskelig.

av og til når han sover bare titter jeg på han og venter på at han skal våkne, for jeg savner han.

kansje det blir vanskligere etter vært?? men til nå har det bare vært kos,

gled deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...