englegutt/2prinsesser+spiren Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 når dere velger å sende svarkort, sender dere da med frimerke? sitter og lurer på om gjestene skal bare ringe oss eller om vi skal ha svarkort og eventuelt sende med frimerke eller ikke!
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Vi gjorde det ikke, men det var mest fordi jeg glemte det... Adr vår står på konvolutten, så de trenger bare ett frimerke til 6kr så er ikke så farlig... hehe
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Vi frankerte alle konvoluttene, men det var mest for at vi fikk det i gave av jobben til sambo sammen med resten av trykksakene til bryllupet =)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Vi har ikke sendt med svarkort i det hele tatt. Skrev opp telefonnummerne våre og e-mail adressene vi :-)
Ayla78 Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 ja det bør da virkelig holde å oppgi tlf nr, kanksje epost adr og.. det har iallefall jeg tenkt. Så kanskje jeg får en del telefoner fra tanter og onkler jeg ikke snakker med så ofte, koselig det ;_)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå