Gå til innhold

Noen som IKKE ahr fått hyper unge av efedrin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått resept på efedrin til snuppa nå, men ser for meg ei uke med våkennetter....:-( , eller er det ikke alle barn som blir hyper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi ga efedrin hostesaft til eldstejenta da hun var 8 mnd og merket ikke noe på aktiviteten hennes - hun sov heller bedre fordi hun ikke hostet så mye! tror det skal store doser til før du merker noe særlig.

Skrevet

Lillebroren min går på efedrin nå, han er 2 år da... men ikke noe reaksjon på det.. like snill å rolig som alltid han=)

Skrevet

oki....., det høres bra ut;-)

Skrevet

Jeg ga efedrin til eldstejenten min da hun var under 1 år (husker ikke nøyaktig når) Hun reagerte ikke på det i det hele tatt og var langt fra hyper. Var syk da.... Vet at mange reagerer på det, men jeg har bare god erfaring.

Skrevet

Min lillegutt fikk det i går/natt. Fikk første dose når vi kom fra legen ca klokka ett i natt. Og han sov greit. Eneste som vekket han til å begynne med var hosten. Fikk en dose igjen i morges, og frem til han sovna nå, så har han sovet bare en halvtime. Det er kanskje noe unormalt for han da.. Vanskelig åsi om han er hyper siden han er bare 2 mnd:)

Skrevet

Har ikke merket det på storebror her i huset. Han har fått det flere ganger siden han var ca 11 mnd, men sovet godt fordi.....og heller bedre siden han har hostet mindre :)

Skrevet

Snuppa her fikk det da hun var rundt 4-5 mnd. Merket ikke noe til den hyperheten som jeg har hørt om. Like grei å ha med å gjøre som alltid :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...