Gå til innhold

kanglesiden=diskusjonssiden????


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke fjerne hele kranglesiden og heller lage en diskusjonsside hvor man må signere med nick? De som er faste og seriøse brukere av krangle siden (altså de som signerer med nick og holder seg unna hetsing av andre brukere) Er jo i bunn og grunn på kranglesiden for å kunne diskutere og de diskuterer saklig selvom det noen ganger kan gå litt hett for seg.. Det er jo helt greit å diskutere og også "krangle" litt så lenge man unngår alt det som er usaklig (som hetsing av andre brukere for eks) Hadde man hatt en diskusjonsside så tror jeg de fleste hadde vært fornøyde, tror nok at de fleste som hoer til på kranglesiden begynner å bli rimelig lei anonyme de også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Behold navnet..men fjern anonymknappen.. De seriøse faste brukerene trenger den vel ikke uansett? Og de fleste som bruker den driver enten med hets eller spørr om ting de kan spørre om på andre forum.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg.

 

Temelig tåpelig og ha en slik funksjon på et slikt forum hvis meningen er at dette skal være et seriøst sted og diskutere seg i mellom.

 

I andre forum ser jeg at anonym knappen har sin plass da det kan være ting man ikke vil at andre skal vite om en hvis man spør om personlige/flaue ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...