Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Han sover såå lenge når han ikke er på jobb, blir gal snart. Jeg står opp med gutten vår, ikke at jeg har noe imot å ta han alene, men er sambo såå uintressert? Ikke en gang har han stått opp med oss på en fridag... Å når jeg spurte han om han ville ha frokost istad, så fikk jeg den: Kom deg ut`a... vikke ha no mat.. Skikkelig hyggelig.... På ettermiddagene når han er hjemme fra jobb er det ned på sofaen å se på tv... til han legger seg... Å når jeg prøver å fortelle han at han faktisk har en sønn, så bli han furten.... Å gidder ikke snakke til meg... F**N assa..... hvordan få han til å skjerpe seg litt?
aprilspøk Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Huff for en drittsekk, unnskyld meg altså.. Hadde jeg vært deg, hadde jeg avtalt med en veninne eller en i familien å overnatte noen dager. Ikke si noe til han, men reis en formiddag han sover. Etter noen timer vil han nok lure hvor dere er... Kanskje det kan være en liten tankevekker for han. Det går ikke an å være så egoist når han har en samboer, og ikke minst en sønn!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Huff da, dette hørtes ikke noe bra ut! Høres nesten ut som han er deprimert? Samboeren min og jeg hadde en spontanabort i høst, det var veldig vanskelig for begge to. Og måten han reagerte på var at han sov veldig mye. Mulig han er deprimert? Lykke til! Håper det ordner seg
Hufsla Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 du må nok bare fortelle det til han! Men ikke nå, nå er du frustrert. Ta det en gang du er på godt humør. Det må nok sies på en forsiktig måte, uten å pakke det inn. Dersom man blir beskyldt for ting er det fort å gå i forsvarsposisjon, og da stopper hele diskusjonen opp. Foreslå at han får sove så lange han vil noen dager, men at andre dager er det han sin tur til å stå opp med gullet mens du får sove lenge eller ta en lang dusj eller hva du nå liker. Det kan jo være at han blir mer interessert når han får være alene med gutten. Vi mødre kjenner jo barna best (av og til), og har en tendens til å ta over styringa. Av og til må far få erfare av egne feil.
Fødemaskinen Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Hørtes veldig veldig kjent ut. Har det litt på samme måte her. Han har så sinnsykt mange BEHOV. Må sove nå, må ha mat nå, må spille litt spill nå, må se på tv nå. Og jeg har i hans øyne ingen behov i det hele tatt. Har noen (3) morgener sagt henslengt: Sønnen din vil stå opp nå. Jeg skal sove, for jeg har vært oppe med ham i natt. Den første gangen jeg sa det, ble han dritsur. Tok gutten opp, tørka ham i ansiktet med en våtserviett(???), skifta bleie og tok på ham pysjen igjen. La ham deretter opp i vogga og satte på mozart- uroen... (Må innrømme at jeg lå med et øye åpent og fulgte med) Måtte da spørre ham om det var en ålreit måte å stelle ham på. Skjønte siden poenget mitt tror jeg. De neste 2 gangene har han gjort det ordentlig. Men hadde jeg ikke sagt noe, ville det fortsatt sånn. Han sover, mens jeg er oppe med sønnen vår. Ikke riktig så lenge det er jeg som er oppe om natta mener jeg.
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Hadde jeg rett og slett aldri godtatt! Han bør jo ta sin del når han er hjemme da, en annen ting hvis dere hadde avtalt/byttet på å sove ekstra lenge.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 som å høre samboeren min det der...sover lenge når han har fri,og eg selv må stå opp tidlig.eg har i tillegg søvnproblemer,noe han vet om, så eg kan ligge nesten hele natta våken uten å sovne,og da eg det ikke lett å stå opp alene! på dagtid når han kommer hjem fra jobb, så har eg allerede gjort masse husarbeid og er dausliten.han legger seg bare på sofan han da og sovner, eller legger seg i senga. når han våkner igjen når lillegull har lagt seg, så sitter han som regel på dataen eller går og trener.så ser han så og si aldri.har snakka med han flere ganger,men hjleper ikke.så nå har eg sagt at eg kommer til å gjøre det slutt viss han ikke sjerper seg. har blitt litt bedre etter det, så får se om det holder.viss ikek så er det på hode ut med han... kasnkje du får "true" han litt du også, og se om det hjelper. lykke til i allefall=)
mamman`te2flottegutter Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 Ta å slå`n i hue med no hardt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå