Gå til innhold

Til dere med forkjølete små babyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 2 mnd er forkjølet, skikkelig tett i nesa og snørrete. Nå har vi hatt en laaang periode med sykdom på både voksne og barn i dette huset, og jeg begynner å bli skikkelig lei av å være inne. Hva gjør dere når deres små babyer er forkjølet? Sitter dere inne, eller drar dere ut på feks trilletur eller besøk? Her er det ca 5 minusgrader og kjempefint vær, så jeg er i tvil om jeg skal fortsette innetilværelsen de neste dagene eller ikke. Er snørr innegrunn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt på 2 mnd har vært inne i to dager nå, men det er både pga forkjølelsa og kulden. Men jeg tror man kan gå ut med de å lenge de ikke har feber. Jeg håper bare det er mildere her i morgen, så vi kommer oss ut en tur. Dette er kjedelig. Er 10 minus her i dag da.

Skrevet

nei snørr i seg selv er ikke innegrunn. hvis de bare er forkjølet og ikke har feber kan det være godt og komme ut i frisk luft. så sant de ikke har feber og allmenn tilstanden er grei er det bare og gå ut og kose seg i det fine været:) kos dere.

Skrevet

Snørr alene er ikke innegrunn, heldigvis. Så lenge de er i god form ellers, og ikke har høy feber, har de bare godt av å få litt frisk luft så sant det ikke er altfor kaldt ute da...

Vi har også en lang og slitsom sykdomsperiode bak oss, og håper det blir mange år til vi får så sjuke barn (og voksne) igjen. Eller aldri, aller helst...

God tur:-)

Skrevet

Lille sønn sov ute dA HAN VAR SNØRRETE når han var ca 2,5 mnd-- litt forkjøla... hadde ikke feber da..

Det gikk helt fint.. hs sa faktisk at det puster bedre i frisk luft når de er fokjøla;)

Nå er han forkjøla igjen.. hoster og er litt tufs.. det er 6 minus grader så nå holder jeg han inne.. men snørr er ingen grunn til å være inne mener jeg ;)

Skrevet

Takker alle for svar.

Til deg Aga, så har jeg forstått at dere virkelig har hatt en stri start på året. Når barna og en selv er syke, ja da har en lite å stille opp med, føler jeg. En må bare gi seg henn til det som skjer, og bare flyte med på en måte. Her har 2007 så langt bestått av forkjølelser i fleng, feber og influensa, vannkopper og øyekatar, ja det har virkelig gått i ett. Rs-viruset har vi heldigvis sluppet unna, så langt... Storesøster på halvannet år har hatt med seg hjem det som er av basiller fra barnehagen. Og det er slitsomt dette her, en blir så maktesløs når barna er syke. Men nå håper jeg på bedre tider, det får da være måte på! :)

Skrevet

Jenta mi blir mye bedre i nesa når hun får sove ute om dagen...Så lenge hun ikke har feber, sover hun ute:) Da er det lettere for henne å suge puppen når hun våkner også.

Skrevet

MIni har vært av og på med forkjølelse og ja vi er ute og går på besøk....

Så lenge han ikke har feber er vi ute hver dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...