Gå til innhold

Hvor blir dere anonyme av som kritiserer babysafe?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere blir spurt om å konkretisere når dere sier at det er livsfarlig?

Blir litt lei av at det alltid er noen som retter pekefinger og sier at NEI, det må vi ikke gjøre....

Men har dere noe mer konkret å legge fram da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ingen anonym som du, men babysafe anbefales ikke fordi det har skjedd ulykker. Akkurat som forovervendte bilseter er frarådet, istedet for bakovervendt. Det har med sikkerhet å gjøre, og så får hver enkelt vurdere om risiko er så liten at man bruker det likevel.

Skrevet

Da må jeg spørre deg; Hva slags ulykker? I Norge? Under riktig bruk? Har du en link evt. hvor jeg kan lese om det? Det er nettopp slike påstander som du kommer med som er alt for utydelige..... Kom med noe konkret.

Skrevet

Trodde dette var allmenn kjent. Har jo vært mye i media om det. Sparer desverre ikke på linker eller artikler, men om du søker på babysafe på nettet vil du sikkert finne noe. Det er kvelningsulykker jeg har lest om. Under riktig bruk ja.. Jeg har ikke babysafe selv, men hører jo at mange bruker det. Beklager at jeg ikke kan gi deg noe konkret!

Skrevet

Ah, den evige babysafediskusjonen, det kommer ALDRI noentin helt konkret, bare at de er fali`det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...