Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Jeg har datteren min 60%, mens faren har henne 40%... Når hun blir eldre, så blir det mest sannsynlig 50% - 50%.. Noe jeg gruer meg masse til, fordi jeg kommer til å savne henne noe ekstremt..
mamman&andrea Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Pga avstanden, så har far henne anna hver uke fra onsdag til søndag. Blir slik frem til hun evt kommer med en mening om den saken, fordi både jeg og far er enig i denne fordelingen. Går gjerne for 50/50 dersom hun selv ønsker det etterhvert. Savner henne masse, men det er bra at hun får kontakt med begge foreldrene
Korse76♥ Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Faren har gradvis flyttet lengre og lengre fra oss, så nå er hun hos han annenhver helg fredag til søndag. Før var det fra torsdag til søndag. Hadde håpet vi på sikt kunne hatt 50/50, men det blir ikke mulig nå. (+Han følger henne på dans hver tirsdag en periode nå)
Singelmamma og banden Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Min eldste er hos faren i ferier. Mest pga laaaang avstand og det faktum at ho nå er skolejente. Ho "i midten" har null kontakt med far og jeg har heller ikka avlastning. Den som ventes får annenhver helg bare baby blir født og blir stor nok, i følge faren i en alder av ca halvannet år, noe jeg er helt enig i.
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Jeg og faren til sønnen min har delt foreldreansvar. Og vi har ikke lagt noe samværsavtale. Sønnen min er hos faren sin nesten hver helg. Han ringer eller sender mld og spør først. Og hvis han ikke kan, så sier han ifra. Og hvis jeg har lyst til å finne på noe fint med sønnen min en helg, sier jeg ifra. Vi komunisere veldig bra sammen, og har en kjempe fin ordning.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 jeg har 100% ansvar. far vil ikke ha samvær. men trives egentlig godt med det.
mamma20! Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 her er det heller ingen samvær...like greit syns eg!
*toppris* Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 pappan kommer på besøk.... ikke delt foreldreansvar eller omsorg.... syns det er helt greit.. når eg begynner på skole og i jobb igjen så blir det mer annenhver helg og en ettermiddag i uken... gradvis økning til dette selvsagt..
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 her har ikke far samvær i det hele tatt..han har enda ikke sett sønnen sin
SK&Maylen Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 Vi ahr ingen avtale, han kommer og går når han kan, og har ho på overnatting ca annakver helg!
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #11 Skrevet 7. februar 2007 Om barnefaren får det som han vil blir det 1 veke her og 1 veke der, ikkje at eg er så veldig for det. Men går eg ikkje med på det blir det rettsak.Skal ikkje vere enkelt. Og så blir det vel anna kvar jul og påske vil eg tru.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå