Gå til innhold

oj jeg har visst gått glipp av en tradisjon?!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal jeg ikke kjøpe brudebuketten selv?.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før i tiden var dette mannens oppg og sørge for. Men er vel det at vi ikke stoler heeelt og holdent på mannen der så vi tar avgjørelsen om den selv... hehe

Så tror ikke det er så mange som følger opp den tradisjonen lenger...

Skrevet

hehe ok, det var bra! den er allerede ordnet...men fikk kritikk av en venninne...

Skrevet

Hehe hun har da ikke grunn til d.... Bare overse d :D

Skrevet

Jeg var på brudeshow for et par uker tilbake, og pratet med en blomsterdekoratør. Han sa det at det er bare et par ganger han har opplevd at brudgommen kommer for å kjøpe brudebuketten. Det var mer vanlig før, ikke nå.

Skrevet

Mannen min ordnet brudebukett til meg og knapphulsblomster til seg, forloveren og min far.

Jeg ble faktisk positivt overrasket for buketten var helt utrolig skjønn!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Synes denne tradisjonen er litt dum jeg.... Mannen skal jo ikke se kjolen på forhånd og da blir det vanskelig for han å ordne en bukett som står i stil til kjolen. Dersom mannen ikke ser kjolen på forhånd hadde jeg aldri tatt sjansen...

Min sambo vet ikke hvordan min kjole ser ut så jeg og min forlover ordner med blomstene også.... Hun som skal ordne blomstene våre :-)

Skrevet

Jeg har sagt til sambo at han skal fikse den,synes det var en morsom tradisjon jeg da.Ei venninne av han skal lage den og jeg har sagt at den skal være mørkerød,krem og gull farget.Har liksom ingen formening om hvordan jeg vil ha den heller,så det blir en hyggelig overraskelse:)

Skrevet

Jeg fikk også masse "kjeft" av min bestemor fordi jeg ville kjøpe brudebuketten selv. :) Forloveden min hadde overraskende nok lyst til å kjøpe blomstene til meg, og takk og pris for at han kjenner meg så godt som han gjør. Det ble en nydelig bukett med Marthaliljer som passet perfekt til kjolen min, og jeg var kjempestolt over å kunne si til folk at det var han som hadde valgt den til meg.

Jeg hadde i grunnen store planer om å ordne alt selv for å ha "full kontroll", men på slutten var jeg så sliten at jeg satte bare enda mer pris på at han ville ta over brudebukett-ansvaret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...