Gummelillan Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Er det bare meg her i dag...? Leo sover formiddagslur og jeg har null lyst til å gyve løs på alt som skulle ha vært gjort i heimen... Men arbeidslyst kom til meg, for her finner du hvile ;-)
Reveenka Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Jeg er her - så da kan vi hjelpe hverandre med å ikke få gjort noenting av alt husarbeidet!
Gummelillan Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2007 Så bra! Ble litt bekymret her.. Sitter med laptopen i fanget og ser på Beverly Hills 90210 fra første sesong og føler meg som jeg er 20 igjen ;-))
Reveenka Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Og jeg må fortsatt sitte på det litt småkalde rotete loftet mitt - ikke så koselig, det da....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Hvordan har det seg at pc`n står på loftet?? Er det en måte å slutte på? Tenker på de som skal slutte å røyke,, som står ute mens det er kaldt og guffent. I håp om at de skal miste lysten. Det er mye deiligere å sitte i sofaen og drikke kaffe mens man dibber....(ert, ert , ert,....)
Karomamma Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 He he, slutte å dibbe lizzom.... Jeg kom akkurat nå, så dere er ikke helt alene Dessverre må jeg konsentrere meg om arbeidet av og til. Har dere hørt på makan!!!??? Jeg trodde kontoret skulle være en hvileplass for slitne småbarnsmødre!? Skulle ikke vært lov å plage folk på den måten asså
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Nei, ikke skjønner jeg...... Har hørt at det finnes noe som heter deadlines også. Og det må jo være rundt den tiden at man virkelig kan legge seg ned å hvile.. Har du dør på kontoret eller åpent landskap?
Karomamma Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 Deadline = kaffepause Jeg sitter i åpent landskap, men har stor cowboyplass - ryggen mot veggen og ansiktet mot saloondøra. Apropos "Kruttrøyk"... Det er ille med mye action i landskapet, for da blir jeg så forstyrret i dibbinga hele tiden. Forresten så er det vel godt at vi har mye å gjøre, sånn at lønna er sikret noen år fremover.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 Penger er greit å ha..... Ikke for mye da, for jeg har hørt at det kan gå til hodet på en, og der er det altfor mye surr fra før. Trenger ikke mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå