Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matt Dillon spilte da ikke i kruttrøyk? Han er jo alt for ung til det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, innbiller meg at Dillon og jeg er på samme alder. Og hvis jeg ikke var gammel nok til å få se serien, er det skikkelig urettferdig hvis han fikk være med, asså!

Djeeeezez!

;-)))

Skrevet

La Perla, skjønner vi er på samme alder ;-)

For nå har jeg googlet litt og funnet ut av mysteriet. For når Velve skriver Matt Dillon så er det ikke den kjekke mannen vi tenker på.. Neida, hovedrollen i Kruttrøyk (Gunsmoke) het nettopp Matt Dillon og var sjeriff ;-) Og ble spilt av James Arness som jo senere kom tilbake i den serien som vi kanskje husker bedre og da spilte Zeb Macahan hvor også Luke var en av rolleinnehaverne.. See?

Skrevet

Se der ja.....Kanskje vi som er så unge bare skal uttale oss om det vi har greie på.

Jeg lurte også på Matt Dillon....Fikk det liksom ikke til å stemme.

Men du løste gåten.

Skrevet

He, he, godt at vi er flere da. Og hva skulle vi gjort uten google..?

Skrevet

Da hadde vi gått rundt og lurt på om Matt Dillon hadde rolle som baby i Kruttrøyk.

Og hvordan i all verden velve hadde fått med seg det.

Skrevet

Jeg ler...het ikke sheriffen det da? hmmmm.....jeg får ringe storebror...Skal avgi rapport etterpå!

Skrevet

ÅÅÅja, nå ser jeg at gummelillan har løst mysteriet! Hurra!

Skrevet

Vi er så glad for at Gummis løste mysteriet, for jeg ser at vi var flere som lurte men ikke kommenterte det.... hahaha

Skrevet

OK - så bra at mysteriet ble løst.

Skjønte ikke helt det der at Matt Dillon skulle ha vært i Kruttrøyk - da nødvendigvis som baby.

Jeg tror jeg var for liten - fikk kanskje se på men husker ikke noe.

Men jeg husker noe med Lucille Ball. Var det det samme, eller var det noe annet igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...