<3 Mamma til 3 <3 Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Jeg ble gravid første måneden jeg begynte å bruke Progesteron kremen Progesta Care! I fjor hadde jeg prøvd i 7 mnd uten å lykkes også kjøpte jeg Progesta Care på helsekosten og begynte å smøre meg fra dag 14 etter TR og spira satt med en gang! Det endte desverre i SA,(det var i oktober i fjor) ,men jeg begynte med den i forrige mnd igjen og i dag tidlig fikk jeg positiv med CB digital :-))) Står i brosjyren at folk som sliter med å få barn nr 2 (som jeg gjorde) kan hende de mangler progesteron. Så jeg anbefaler å prøve den om dere har prøvd en stund med nr 2 og er lei av alle mulige kjærringråd som ikke har funket! (nå har jeg også prøvd masse kjærringråd selv,så om en av disse rådene plutselig fikk det til å klaffe eller om det rett og slett bare var Progesteron kremen vet jeg ikke,men når det klaffer samme måned som jeg bruker den BEGGE gangene,så virker det jo sånn) :-))
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Dette er ikke et kjerriingråd. Progesteron krem er et naturlegemiddel og kan også fåes på resept fra legen. www.futhark.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå