Gå til innhold

Mentholatummoro ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt den siste uken med en lei forkjølelse som i stedet for å slippe taket i stedet bare blir verre. Går natt var såpass ille at min kjære flyttet på gjesteromet for å få sove i hostekulene mine.. Vel, i går kveld da jeg la meg fant jeg ut at jeg skulle prøve Klattens tips og se om ikke natteroen kunne reddes...

Vel, fant remediet på badet, men min kjære hadde lagt seg før meg og siden jeg ikke hadde hjerte til å vekke han med å romstrere på soverommet etter sokker fant jeg ut at jeg kunne smøre dette på i sengen etter jeg hadde lagt meg. Så tenk, så gjort. Men fniste som en liten unge der jeg lå og smurte tykt på med salve i nattens mulm og mørke.. Og om min kjære ikke ble vekket av lyset, så skjønte han jo lite eller ingenting da han kjente odøren som spredte seg.. ;-)

Men sovnet gjorde vi da begge. Men så spraket det voldsomt i babycallen da... Og da måtte jeg jo opp for å trøste lille Leo. Og gjett om jeg bråvåknet i det jeg skled bortover gangen på meget velsmurte bein! Ble jo rene rutsjebanen!!!

Men middelet virket altså. Måtte bare smøre på nytt igjen etter at ganggulvet hadde overtatt første dose...;-)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahah herlighet!!! Tror jeg ler meg i hjel!

Syns jeg ser deg i det du skøyter bortover! c",)

Tenker det er glatt på gulvet i gangen din nå? Kanskje det lukter litt sterkt også...? c",)

fnihihis...

Skrevet

Jepp! Så det står nå på lista over ting jeg skal få gjort noe med i løpet av dagen... Men så var det det med arbeidslyst igjen da...

Skrevet

Jeg er sikker på at det godt kan vente littegranne... Og nå VET du jo at det er glatt, så da kan du jo bare være litt forsiktig når du går akkurat der, da vettu! c",)

Skrevet

Det KAN jo hende at gulvene også har godt av litt krem også da..;-)

Skrevet

Hahahahahahaha................tok du for mye møllers tran muligens?

Hehe, neste gang, så tar du på deg sokker, så slipper du det klinet der;-))

Istedetfor å vaske gulvet, så lag en festlig TRÅ VARSOM plakat og plasser strategisk til:-))

Skrevet

Ha ha ha, synes jeg ser deg!!

Ny harrykomedie: "Hjelp, vi går på barnerommet"

Skrevet

Hmmmmm.... Skulle det være så TYKT lag med mentholatum?

Skrevet

Tror neppe jeg er den som bød svare.. men ja, jeg smurte tykkt på da ;-)

Skrevet

Nå fikk jeg meg en god latter altså! Hahahahaha!

Skrevet

Kan altså brukes til både nytte og morro!! :)

Skrevet

Hi, hi. Bra du ikke skadet deg på glatten da. Litt sånn "Alene hjemme" antydninger dette her. Da vet vi hva skal smøre under bena på skurker og innbruddstyver.

Syns jeg kjenner lukten...minner om bestemoren min som alltid brukte mentholatum når hun var syk.

Mentholatum og kamferdrops:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har nå spredt budskapet om mentholatum til flere....og fått positive tilbakemeldinger.

Skrevet

Jeg er veldig glad for at jeg fikk lese disse i mørketerfaringene før jeg selv begynte å bruke mentholatum som legemiddel i dritgreislottet... takk gummis - har du vurdert ny karriere som stuntmann?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...