Gå til innhold

Egne barn i bryllupet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff er sååå i tvil om hva vi skal gjøre. Barna våre vil være jente på 1 år og gutt på nesten 4 når vi skal gifte oss til sommeren. Har jo lyst til å ha dem med på en sånn dag- men vet også at det er leeenge å sitte v bordet på en sånn dag...

Noen med egne erfaringer. Andres mening mottas med takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Føler akkurat det samme.

Datteren vår er nesten 2år da vi skal gifte oss.

Vi skal gifte oss kl15, ta bilder etter det og deretter middag kl18.

Jenta vår blir kun med i vigelsen og på fotografering.

Hun legger seg ca 19 (kunne sikkert holdt det gående litt lenger, men er redd for at det blir mye mas og sutring). Så vi har valgt å ha henne hos barnevakt etter fotografering. Der hun skal være med 2 andre barn fra bryllupet. Så hun vil nok ha det veldig fint.

Så vi har valgt å gjøre det sånn..

Skrevet

vår snuppe er da 1 år og vi skal ha henne med til og med middagen, også kommer barnepika og henter henne på festlokalet og overnatter hjemme hos oss med henne. om hun ikkeorker å sitte ved boret så lenge er det nok av mennseker som vil passe på henne :) og skulle hun bli skikkelig grinete henter bare barnepika henne tidligere.

Skrevet

Har tenkt på det samme som deg Sommerbris, men jo mer jeg tenker på det jo mer usikker blir jeg. Han på snart 4 kunne sikkert hatt noe glede av det, men sammtidig vet jeg jo at det blir mye mas på oss uansett om det er mange der som vil passe på dem....

Vanskelig dette. Skal snart opp å se på lokalene der vi skal være å da tenkte jeg å se etter om det er tv og video/dvd spiller der- det ville gjort det litt lettere under middagen ihvertfall, men.....

Skrevet

hei!

Min som vil være 1,5 år da, skal være med i kirka... men så skal han hjem sammen med barnepika.Disse to som er 9 og 7 år, blir med til middag og får være med til kakene... må jo smake kake de også..;0) men så bærer det hjem til barnepika de også....

Skrevet

Vi har vært i bryllupp til min søster og min svoger/svigerinne, og på begge stedene hadde vi ordnet oss med barnepiker på stedet. Barna har fått gå til og fra bordet som ¨de ville, og dette har fungert veldig fint. De har ikke vært med på kaffen på kvelden da.

Skal ha eget bryllupp på sept, og da skal de få være med til vi har spist kake ihvertfall. Er 4 og 7 år, og syns de bør få oppleve dette med oss. Men vi vil alltid ha barnepikene til stede, så de kan følge med, leke litt med dem, og ta dem med hjem når de er klare for det. (Eller når vi er klare).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...