Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Min mann blir rett og slett litt sjalu, tror jeg...forje uke var det at hun datt og slo hodet, og han løftet henne opp men hun strakte armene mot meg, og da ble han skikkelig lei seg... og når han leker med henne hoder hun gjerne øye med meg hele tiden. Det rare er at etter dette begynte er det visst ikke fullt så viktig å jobbe overtid lengre. Han kommer hjem mye tidligere, står opp med henne hver morgen og bruker all sin tid hjemme på å lese, synge og danse rundt. Det er jo kjempekoselig da, men jeg tror ikke han trenger å uroe seg. Blir hun bare litt større er det nok pappa som er mer morsom (det er han jo faktisk) og stas:-) Og da er det nok jeg som blir litt sjalu...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Nå er lillegutt her såpass liten, så han har ikke fått seg noen "favoritt" enda virker det som.. Her i huset er det pappan som får lillegutt til å le så han promper, det klarer ikke jeg.. Hehe MEN er vel ikke uvanlig at de blir litt mammadalter når de er så små.. Er tross alt vi som ahr gått med dem inni oss, og som regel vi som går hjemme med dem frem til pappa-permisjonen.. Det forandrer seg nok =)
*bolla pinnsvin* Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Her er det mamma som er klar favoritt, men det er jo kanskje ikke så rart når det er meg som har tassen 80-90 % av tiden. Når han blir rundt året tenker jeg det endrer seg, for da er vel pappa kulest av alle! Sambo tar det nok ikke så tungt
m-mamma Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 *Han vil jo ikke til meg likevel...* Blir skikkelig snurt. Han eeelsker jo at pappa kommer hjem, men er det noe, vil han til meg. Jeg synes det er litt slitsomt, pappaen vil ikke prøve en gang når han ser han vil til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå