mammsen06 Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Guri meg. Gjett om lisjemor har begynt å våkne tidlig for tiden. I dag var klokka 5.20 når hun tok morgen. Det er etter mi mening alt for tidlig. Men håper dette ordner seg etterhvert. Men det er jo stille og rolig om morgenen da. Synes det allerbeste er når hun sover til ca klokka 7, for da er hun trøtt i 9.30 tiden igjen. Og da kan vi kle på og gå ut på trilletur. Går ikke ut på trilletur i 7.30-8 tiden. Det er for tidlig, når vi har ei storesøster som skal på skolen, og som trenger hjelp til å komme seg avgårde:-) Noe flere morgenfugler??
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 jepp idag var det morning kvart over fem. supert:D
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Her vardet morgen ti på 6, men han er trøtt igjen nå så vi skal snart lalle en liten time.
Nicita73 Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Gjesp, vi har hatt vår første helvetesnatt, han våknet kl 24, etter det har han våknet hver time,kl 0130 fikk han mat, sovnet en time, tok han opp i senga mi,lå å vrei seg en stund, sovnet en halvtime, gråt,ut på sofaen,sovnet en time før han fikk mat igjen, ville ikke sove mer,la han på brystet mitt, der sov han en time.Er helt utslitt jeg. Han er 4 mnd., og har begynt å sove mer på dagen, det kan jo være en årsak, men hvordan holde en baby våken? ikke lett det.
Aga:-) Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Her er det alltid tidlig morgen, mandag som søndag. Vi er velsignet med en skokk morgenfugler, noe som er kilde til både glede og frustrasjon.
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Min gutt hadde morgen klokken 6.15, Prøvde å ha han i senga sammen med meg en stund, men det endte med en kjempegulp, så da var det bare å stå opp. Sitter å venter på at han skal sovne nå, så jeg kan legge meg litt sammen med han:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå