Gå til innhold

Internett på mobilen..............- jada, så enkelt at...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i helga vore på besøk med mor der vi ikkje har internett. Hadde store planar om å koble meg til på mobilen, så eg kunne følge med littegrann................(neida, er ikkje hekta c",) ) -etter en del om og men kunne eg endelig begynne å søke meg fram og det såg ut til å gå så fint så......til å begynne med! Etter ca en times rot kom eg heilt inn på din baby, og neeeeeeeeeeeeeesten til modne sidene, då logga den seg av ijen for hundrede gang!!!!!! -så eg måtte berre gi meg på det! ( må nok øve litt meir på den telefonen, ja, det er nok brukaren det er noke i veien med ;-( ...... )

, har no fått lest en del, og må takke for mange supre innlegg i løpet av helga! Mykje å ta igjen for en som har vore uten nett i tre dagar, så eg tar en felles kommentar til alle her! Masse artige-interresante-informative-koselige innlegg.

Og hilser til Attpåklatten og Fru >3 og takker enda en gang for koselig kaffeslabberas!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-øøøøøh, -fru <3 meinar eg...............går litt i snurr her av og til......he-he-he

Skrevet

Klættis er heldig som får lov å møte dere en gang i blandt:-)... Dere får gjøre som drittgrei og gi beskjed hvis dere skal til hovedstaden:-))

Skrevet

-ja det blir heilt sikkert gitt informasjon når det skjer!!!! Ser fram til våren. c",)

Skrevet

Hihihihi............ja man blir faktisk helt hektet:-) Tror svigers fikk et lite innblikk i dibbelivet i helgen også.........fniiiis..............svigerdatteren satt foran svigermors pc mens de løp etter lille frøken rosa som var høyt og lavt:-)

Og ja Ronja, jeg er superheldig som har fått treffe to kjempekoselige jenter med nusselige babyer og fjortiser altså:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...