TurboPrinsessen:-) Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Skulle jo ha lest litt bedre på glasset før jeg kjøpte det.... Holder fortsatt på med tilvenning, og tenkte å prøve med litt sviskesaft - se om det går bedre... Så leser jeg på glasset at det bare er holdbart i 5dager etter at det er åpnet? Kommer jo ikke til å være halv tomt en gang.... Jeg liker ikke sviser selv, men kan vi voksne bruke det til noe?
Murmeline Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Frys halvparten;) Evt kan du drikke det selv, men er jo ikke godt akkurat...
TurboPrinsessen:-) Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2007 TAkk for tipset, da kan jeg gjerne fryse det i isposer da. så slipper jeg å tine alt for en liten del.... Smart du... :-)
mariell82 Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Syns det er litt iriterende å hive en halv flaske hver gang. Men det koster bare fire kr så det er ikke den største utgiften. Ett tips er å skrive datoen med tusj på flaska når du åpner den så er du sikker på når du gjorde det. Jeg glemmer sånn så fort,gjør det på juice og div
TurboPrinsessen:-) Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2007 4kr????????? Hvor handler du henne? Eller hva har JEG kjøpt.. Betalte 12kr på ICA.... Glass fra Nestle som det bare står svisker på.. er helt flytende, og står saft når jeg leser litt nærmere på innholdet osv... Fant bare Nestle sin... hvis det er sviskesaft jeg har kjøpt da...
mariell82 Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Ja mener det er fire kr kansje 4.5o når jeg tenker meg godt om. Kjøpt på rema. Det pleier å være store prisforskjeller på barneting så det er vert å sjekke. Det er nestle sin og ja.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 på rema så tror jeg den koster 5kr og på kiwi 7kr, men ikke hørt om 4kr...
TurboPrinsessen:-) Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2007 Er uansett MYE mindre enn 12 da.. Hm,,, har aldri vært flink med å sjekke priser og handle der det er billigst...Handler i første og beste butikk vi.. men nå som vi skal bygge hus, må vi være litt flinkere med pengene... så skal hvertfall ikke handle mer barnemat på ICA...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå