temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Huttetu... Hvordan skal det gå? Theodor fikk i et ubevoktet øyeblikk tak i mobilen min i dag. Han siklet så fælt på mobilen min at tastene ikke virket som de skulle. Trykket dermed feil pinkode så mange ganger at nå har jeg en låst telefon hvor tastene ikke virker...
Ronja65 Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Ååå nei... Tror du kan ringe telefonbolaget for å få PUK koden din.. Det tror jeg nemlig jeg gjorde for noen år siden.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2007 Ja, men det hjelper lite når tastene ikke virker som de skal. Får nok ta en liten tur på el-kjøp i morgen tror jeg...
Ronja65 Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Ja.. Thyra har også spist min... så jeg har problem med å lade den noenganger... Tenkte jeg skulle reklamere den. Da jeg kjøpte den i september.... Trenger jo ikke fortelle at den kan være vannskadet?????? :-))))????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå