Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Regner med at det er strekkmerker, men er det alle som har blå? Trodde de heller ville vere hvite.. hehe..Artig ja:(
lettereforvirra Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Mine er litt rød,lilla, Kanskje plommefarget? De sier de blir hvitere etterhvert, heldigvis:)
Silker Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Har både røde og blå jeg... De røde er liksom dypere inn i huden enn de blå.
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 mine er rød- lilla.... usj:/
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 ja æda bæda..Kanskje du får noen Jævlige merker når du gjør sånt!!
**My little Miss drama and I** Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 oj kan de være blå å? mine er røde ,men har noen blå på puppen hadde håpet det ikke var det ,men men... de røde er skikkelig dype.- de på skinka:(...
Philippa=) Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 mine er litt sterkere enn hudfargen, kan nesten ikke se dem, men jeg kjenner at huden er sprukket. dette har skjedd nå nettopp=( er nå i uke 41. så ikke gled dere for tidlig folkens, for jeg og trodde jeg ville gå klar. men nå tenker jeg bare på å få ut lille- nurket!!!!
kristin2 Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 Kan ofte være røde, blå/lilla i begynnelsen, men så vil de nok bli hvitere etterhvert skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå