Gå til innhold

Jeg er redd...


~Mirabell&Knerten~

Anbefalte innlegg

her er det nesten bare å gratulere igjen :) så utrolig godt å høre ei historie som endte lukkelig!

all lykke til til deg og den lille familien din

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både jeg og samboeren var sikre på at dette skulle gå galt, men så feil kan vi ta.Heldigvis!!!!=)Koselig å lese alle tilbakemeldingene fra dere. Det varmer godt!

For alle dere som ikke har vært på UL så burde dere absolutt glede dere. Nå gleder jeg meg supermasse til neste gang rundt uke 17. Da er nok fotballspilleren forhåpentligvis MYE større=)Skulle egentlig hatt en sånn UL-maskin her hjemme. Det hadde vært noe det. Da hadde vel tv-kveldene blitt byttet ut tenker jeg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, kjære Mirabell !!

Begynte å lese innlegget ditt for fem minutter siden og ble helt iskald innvendig . Kjente hjertet banke nesten ut av kroppen og var redd for å lese videre .. Men nå er jeg så lykkelig på dine vegne at tårene bare renner !! Du må ha hatt det grusomt de timene i uvisshet . Jeg har aldri opplevd det , så jeg kan bare ane konturene av det du har gått igjennom , men en god venninne av meg opplevde det samme når hun var i tiende uke . Hun var også sikker på at hun hadde mistet , men som deg var det heldigvis kun et sprengt blodkar og en vilter krabat kom ut til termin . Jeg er så glad for deg og den lille og har bare lyst til å klemme deg hardt nå . Du er jo min spion-partisan som har vært en uvurderlig støtte, og jeg holder sånn av deg ! (har forsøkt å sende mld men den kom ikke igjennom ,, full postkasse ?)

 

 

Kjempestor klem og en million gode tanker ~

C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Mirabell83...

Hvilken uke er du nå og vilken uke i svangerskapenuke var du når såg på Ul når du trodet det gikk gale på babbyen?

Jeg trodet ikke mann kan se kjønn før uke 19.tar jeg feil?

 

Bare ei som lurte på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+2 på vei nå og var til UL da jeg var 9+6. Nei, du har helt rett, man ser ikke kjønn før rundt uke 17-19.Legene sier i alle fall ingenting før den tid for det er da det er mest sikkert at det blir rett. Så det er jo ingenting annet enn en følelse jeg har som gjør at jeg kan tro det er en gutt=)Den lille "durten" mellom beina var bare så morsom å se når jeg fra før av trodde det skulle bli en gutt. Så jeg har bare gjort det om til en gutt inni hodet mitt=)that`s all=)I følge babyverden blir ikke kjønnet klart før 7. mars ca, og heller ikke da kan man se det på UL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok..

Samboen min tror det er en gutt.

For allt gikk fort å bli gravid igjen..

Jeg er 9 uker og 1 dag i dag....

Jeg trodet og at vi kune se kjønnet litt men trenger ikke å bli 100prosent til den 19 uka..

Det går ann å spør det tenkte jeg...Hvor langt har du komet til 7 mars da?

når har du termin ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7. mars er jeg akkurat 14 uker på vei. Der er ofte at man tror man ser at det er en gutt, men så er det navlestrengen som ligger mellom beina og lurer oss. Det går sikkert an å se det tidligere enn i uke 19, men jeg tror legene vil være mest mulig sikker før de sier noe. Kjipt dersom de forteller oss det er et kjønn, og så plopper det ut et annet kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...