Gå til innhold

Utrolig irriterende, altså!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg stikker opp på loftet for å sjekke ut et eller annet på nettet, så må jeg bare titte innom her først - bare for å se om det har skjedd noe nytt. Og det har det jo som regel.... Men når jeg så skal sjekke det jeg opprinnelig kom opp hit for - SÅ HAR JEG GLEMT HVA DET VAR!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihihihi =0)

det går over,med åra tji hi ;o)

psssst :huskelapper,er det til noe hjelp????

Skrevet

tips.....-skriv opp på post it lapp i stua, så kan du springe ned igjen å sjekke når du har glemt det, då blir det trimming samtidig! opp å ned opp å ned opp å ned......

Skrevet

Før så måtte jeg vaske klær ofte da pc:n stod ved siden av vaskerommet. Men nå har vi en sån liten en, som står i stuen. Tja!!! Det blir lite klær vasket...Alt samler seg på haug:-(....Men det gjør det jo uansett:-))

Skrevet

Kjære Ronja.. Hvorfor skal du ha det bedre enn oss andre??? Hahahahaha....

Skrevet

Kjære deg, Reveenka, jeg glemmer hva jeg gikk på loftet for å hente jeg også... Og jeg har pc'en i stua!!! Need I say more???

Ikke skylde på dib, dib er USKYLDIG ;-))))

Skrevet

Vaske klær? Kaster dere dem ikke etterhvert som de blir skitne da? Det gjør jeg, er det meningen at de skal brukes flere ganger?

Hmmmm... god idé i teorien med den vaskinga egentlig. Det begynner å bli ganske dyrt med nye barnehageantrekk hver dag...

Skrevet

Nå forstår jeg hva du mente med at du trenger penger en stund til.....

Kan bli dyrt når snuppa bare skal ha merkeklær.

Skrevet

Joho, det er dib sin feil! Se bare nå, her sitter jeg og dibber enda jeg egentlig holdt på å rydde på loftet(x i taket...), og så ringte tlf og mens jeg satt der og snakket så skulle jeg bare dibbe litt, men nå er jo telfonsamtalen over forlengst, og her sitter jeg ..... say no more.........

Skrevet

Som sagt før....

Hvorfor skal du ha det bedre enn oss andre????? ;-)))

Tror du her blir gjort så mye her liksom??? hahahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...