Reveenka Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Hver gang jeg stikker opp på loftet for å sjekke ut et eller annet på nettet, så må jeg bare titte innom her først - bare for å se om det har skjedd noe nytt. Og det har det jo som regel.... Men når jeg så skal sjekke det jeg opprinnelig kom opp hit for - SÅ HAR JEG GLEMT HVA DET VAR!!!!!!
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 hihihihi =0) det går over,med åra tji hi ;o) psssst :huskelapper,er det til noe hjelp????
Natteravnen* Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 tips.....-skriv opp på post it lapp i stua, så kan du springe ned igjen å sjekke når du har glemt det, då blir det trimming samtidig! opp å ned opp å ned opp å ned......
Ronja65 Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Før så måtte jeg vaske klær ofte da pc:n stod ved siden av vaskerommet. Men nå har vi en sån liten en, som står i stuen. Tja!!! Det blir lite klær vasket...Alt samler seg på haug:-(....Men det gjør det jo uansett:-))
Babyonboard ;-) Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Kjære Ronja.. Hvorfor skal du ha det bedre enn oss andre??? Hahahahaha....
Babyonboard ;-) Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Kjære deg, Reveenka, jeg glemmer hva jeg gikk på loftet for å hente jeg også... Og jeg har pc'en i stua!!! Need I say more??? Ikke skylde på dib, dib er USKYLDIG ;-))))
Karomamma Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Vaske klær? Kaster dere dem ikke etterhvert som de blir skitne da? Det gjør jeg, er det meningen at de skal brukes flere ganger? Hmmmm... god idé i teorien med den vaskinga egentlig. Det begynner å bli ganske dyrt med nye barnehageantrekk hver dag...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 Nå forstår jeg hva du mente med at du trenger penger en stund til..... Kan bli dyrt når snuppa bare skal ha merkeklær.
Reveenka Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. februar 2007 Joho, det er dib sin feil! Se bare nå, her sitter jeg og dibber enda jeg egentlig holdt på å rydde på loftet(x i taket...), og så ringte tlf og mens jeg satt der og snakket så skulle jeg bare dibbe litt, men nå er jo telfonsamtalen over forlengst, og her sitter jeg ..... say no more.........
Babyonboard ;-) Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 Som sagt før.... Hvorfor skal du ha det bedre enn oss andre????? ;-))) Tror du her blir gjort så mye her liksom??? hahahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå