Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 hvor rå og brutal sex kan man ha under svangerskapet? er i syvende mnd snart, og jeg og samboer har alltid hatt ganske så rå sex..... ikke SM altså, det bare går ganske hardt for seg. hvor mye kan man holde på før det blir litt dumt for barnet. blir av og til redd for at noe skal "løsne" inni der..! har en del analsex også, og her går det også ganske hardt for seg... overalt står det at en godt sexliv er bare bra under svangerskapet, og overhodet ikke skadelig for barnet. men føler at det er snakk om mer "vanlig misjonær" da liksom.. noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Vi er nok nesten i samme bransje tenker jeg, hehe... Her er det mer SM light... Så lenge det ikke er vondt for deg er det ikke skadelig, men baby vil si ifra hvis dere gjør noe den ikke liker... Så lytt til kroppen din, og gjør det som føles bra for dere!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 heldige dere som har dere noe.her er det ingenting.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Herregud, det kan da ikke være lurt med rå og brutal sex i svangerskap?? kan vel ikke være godt heller... greit nok at det kan være pirrende av og til, men akkurat i svangerskapet bør man ro ned litt synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 hehe, jeg er ikke av den ulla akkurat, for å si det sånn. Synes sex er noe av det flotteste som finns mellom to mennesker. Om man gjør det på den ene eller andre måten kan vel ikke ha så mye å si..? Det var jo tross alt slik det lille underet i magen ble til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå