Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er du her nå.... akkurat sånn gjorde Mie på meg på søndag.. haha, rant godt bakover i nakken og ned mellom puppene ja..... hihi, bare glad jeg klarte å ta hodet bakover så det ike kom i munnen min.. hihi

det er straffen for å leke fly:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, er her en liten stund... Holdte på å le meg i hjel, skjer så ofte når christer leker med han:) Andreas sovnet innen minuttet var gått i sta, deilig... Blir kanskje med på babykino på onsdag, blir du?

Skrevet

hvilken film er det som går da?

hadde hvert koselig.. må se an hvordan jeg ligger an i forhold til dåpen bare:) hvem skal du med?

men hva skulle jeg si, jo er det binders her i nærheten? var det ikke der du hadde kjøpt sånne hvit papirduk til dåpen?

og hadde du mange hvite kubelys du kanskje ville bli kvitt? så kan jeg kanksje hjelpe deg med det vet du.... gidder ikke kjøpe så veldis mange rosa lys....

var inne på hipphipphurra å titten nå, gleder meg til å bestille takkekort:) de er jo såååå fine.. håper bare vi får noen fine bilder da:)

Skrevet

Vei ikke hvilken film som går, silje har oversikten, har ikke hørt om hun skal, men fikk litt lyst. Må se helt ann om christer kan begynne litt senere på skolen da, det finner han ut i morgen...

Binders ligger i samme bygning som Spenst, rett ved statoil i ski sentrum. Har 4 eller 6 lys som ikke er brukt, de er jo så og si hvite. Så de kan du jo bruke:)

Et råd fra meg er å ikke satse på å ta fine bilder til dåpskortet på dåpsdagen, ta det dagen etterpå eller no. Det gjorde vi, og da fikk vi jo noen fine bilder...Selv om luebåndet er litt opp i ansiktet, men det går vel bra.

Nå har jeg akkuratt spist sjokolade med god samvittighet, nurtilett sjokolade, er jo litt sunnere. Skal kjøpe et lite lager, så har jeg når jeg blir sugen på no godt:)

Skrevet

jepp... hva kostet lysene da? !

jeg og silje snakket om å dra på babykino 14. da, det er kanskje neste onsdag det? for da er det premiere på en ny film som hørtes søt ut...

huff, vi skla ta vaksine i morgen vi.. blæ, gruer meg skikkelig!

var nutrilett sjoko noe godt da? smaker det vanlig?

Skrevet

ja det var det jeg har tenkt på i hele dag, elle rnå komme rjeg vist bare på to av tingene da, men det ene er hvordan det går med frukt spisingen til Andreas, og det andre er om dere har begynt med prøvesmaking på grøt??? høres gansk espennend e ut, gleder meg til deter vår tur:)

( husker du forresten hva papirdukene koster? )

Skrevet

Det var da jeg ikke kunne det, vi får ta det en annen gang da, er sikkert mange bra filmer utover:) Lysene kostet 25 kr for 4 stk, men jeg behøver ikke penger for de assa...

Jeg grudde meg også masse, men jeg syntes ikke det var så ille som jeg hadde trodd. var sikker på at jeg kom til å begynne å grine jeg og', men neida:)

Sjokoladen er god ja, skal kjøpe nutrilett brownie i morgen, den er sikkert bedre. Kindersjokolade er aller best da!!!

Så på profilen din i går, bilder av miesofie, så søt assa:) Skulle også gjøre det, men det gikk ikke, for jeg har før trykket på at jeg ikke ville ha bilder der, men nå får jeg ikke gjort det om, teit da...

Skrevet

men du kan vel gå inn på siden din også trykker du på endre profil- tror jeg.... klarte det ikke først jeg heller men så gikk det:)

lysene kostet ikke mer nei- tenkte hvis de hadde kostet 60kroner pr så hadde det jo blitt en del:) takker for det da ja.... men jeg skal på senteret og hente det armbåndet som jeg har fått gravert navn på på onsdag så vi kan jo se om vi finner på noe da da? hvis du kommer deg dit...

Skrevet

Ja, det hadde vært koslig:) Neida, lysene er fra ikea og der er det jo ikke akkurat dyrt... Har prøvd "endre profil", men den vil ikke!

Men vi snakkes i morgen da, om onsdag, håper det går...:)

Skrevet

jepp det gjør vi, hvis du ikke har bil så kanskje jeg ( og silje om hun vil) kan komme til deg en tur vet du.....swkal snø i morgen så kanskje litt vanskelig å gå til ski for deg på onsdag da.. men vi snakkes i morgen så ser vi hva vi finner på:)

og da vil jeg høre om andreas sin frukt spising og om han har prøvesmakt på grøt.. hihi, skrev et innlegg midt mellom to som du ikke så:) men det tar vi en annen dag..... hihi, har tenkt på det så mye i det siste men glemmer alltid å spørre, er så sløv på sånt, så du får minne meg på det!

nei tror jeg skal gjøre klart til i morgen jeg nå ,og gå å legge meg.. må opp litttidlig siden vi skal på helsestasjonen, så tenkte jeg kanskje å gå dit om det ikke snør for mye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...