Gå til innhold

påmelding julimager!


Lene4021

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kommer MEST SANNSYNLIG... er det lov å si det?? vet ikke helt hvordan jeg skal ordne meg med transport og slikt. Men gjør alt jeg kan for å få det til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Eg kjører også fra Ålgård, men rekner med å måtte kjøre litt tidligare frå treffet pga barnevakt på Randaberg.Hvis det te hjelp kan du sitte på innover iallefall dersom du vil det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har ikke fått undersøkt om jeg kan bestille bord på choco boco, finner ikke telefonnummer til dem. Kan evt gå innom etter jobb i morgen.

Stemmer det at vi er 3 Lene'r her? Ikke verst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert!

Jeg har bestilt bord til 10 stk med mulighet for utvidelse dersom vi blir flere. Jeg har bestilt bordet på Lene!

 

Gleder meg masse til å treffe dere alle!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg lurer på om jeg kan vere med selv om jeg har termin 4 august? Er det bare de med termin i juli? Har ikke vært på ul enda så kan jo forandre seg med datoen :-))

 

Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har talt opp 10 stk:

 

Lene (Lene4021)

Anniken

Olaug

Sonia

Lene (beibiboom)

Lene (Lene:-))

Kari

Kristine

Elsa

Mavi fra Babyverden.no

 

Har jeg glemt noen eller noen flere som vil være med? Sjekker igjen før kl 13:00 i morgen og utvider reservasjonen dersom flere vil være med. Sikkert ikke noe problem om noen dukker opp uten å gi beskjed på forhånd, men det er greit å vite sånn noenlunde hvor mange vi er!

Gleder meg masse!

 

Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har fått både 31 juli, 2, og 3 august som termindato, -før UL, så jeg håper jeg får være med:)

Satser på at det passer hjemme, -med ei lita på 2.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, dette treffet var 8 februar, men det kommer jo fleire. Det er bare å følge med. Og forhåpentligvis så er det ikkje så lenge til heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle jenter som var på Choco Boco sist torsdag!

 

Det var veldig koselig å treffe dåkke, -kjekke jenter å prate med. Eg syntes kanskje det var litt rart å dra ned heilt til Stvgr frå Hgsd "bare for" å gå på eit treff der eg ikkje kjente nokon, men eg angra absolutt ikkje på det. Då eg var på veg heim igjen gleda eg meg allereie til neste treff.

 

Ikkje lenge etter at eg kom heim denne kvelden skjedde det noko heilt uventa, vatnet gjekk og eg måtte til sjukehuset. Me mista jenta vår, ho kom altfor tidleg, 19 veker. Det var utruleg kor fin og velutvikla ho var. Det er den tristaste helga me har vore gjennom, men me fekk god støtte både frå personalet på sjukehuset og venner/familie rundt oss. Samboaren min fekk og ei seng inne på einerommet og me fekk bli så lenge me ville. Me kom heim på mandag.

 

Eg håpar ikkje de blir skremde av dette, men eg synest det er greit å ha fortalt det. Eg og samboaren min er opne om det som skjedde.

 

Eg ynskjer dykk lykke til vidare med graviditeten og den lille : )

 

 

ELIN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så trist for dere. Blir litt satt ut når jeg hører sånt, så vet ikke helt hva jeg skal skrive. Håper bare dere greier å bearbeide sorgen sammen med familie og venner. Lykke til framover.

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Elin

Dette var veldig trist å høre, jeg vet ikke hva annet jeg kan si. Det er godt å høre at dere har fått god oppfølging fra sykehuset. Jeg synes det er flott at dere velger å være åpne om hva som har skjedd, da kan folk gi dere den støtten dere trenger.

Det var veldig hyggelig å treffe deg og jeg ønsker dere lykke til videre.

 

Klem fra Lene med tvillingene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Lene.

 

Alt går mykje betre nå, sjølv om det som hendte ligg der baki og kjem fram innimellom.

Me er sjukemeldte begge to, pga dette, og nå skal me ut på ein biltur ei vekes tid, -besøke venner.

 

Eg håpar det går bra med både deg og tvillingane.

 

Elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...