Gå til innhold

trenger deres hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja det var den bursdagen....

Ble 25 år idag, men kan ikke akkurat si at det var så mye feiring her i gården.

Dagen startet med å ta meg av min datter på 7 mnd som krever sitt.Ny bleie og frokost + klær.Sambo lå fremdeles og snorket under dyna.

Et par timer senere våknet han.

Det ble skriking, skråling og tilslutt ødela han trimsykkelen min og dro meg av datastolen etter håret.

Noen gave har jeg heller ikke fått.

Kl 2000 kom han hjem.

Da hadde jeg fortært 2 øl og noe chips til middag.

Har ingen penger igjen til et evt depositum og har ingen jeg kan bo hos med min datter,

Er helt fortvilet.Det skal ikke være sånn og jeg tenker først og fremst på min skjønnebaby som ikke skal oppleve dette dritet her.

På grunn av henne går jeg ikke gatelangs, men hadde det ikke vært pga henne hadde jeg gjort det.

Hva skal jeg gjøre?

Elsker overhodet ikke barnefaren.Var egentlig bare forelsket i han den første uka.Så var jeg blitt gravid og det var det liksom.Alle sa det var for tidlig å flytte sammen og de hadde rett...

Er sååå deprimert og aner overhodet ikke hva jeg skal gjøre.Barnefaren lar meg ikke være i fred.Han går inn for å plage meg.Jeg hater han.Han har til og med montert av alle låsene i huset så jeg ikke skal få fred liksom.

På min 25 års dag har jeg altså pakket en god del klær. men på langt nær alle da dagen har gått med å ta meg av min datter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette høres IKKE bra ut... mitt råd vil være at du starter et nytt liv med din datter. Har du ingen familie/venner der du bor nå, så hvrfor ikke flytte for å begynne med blanke ark?

Ikke misforstå meg, men det er ikke noen vits i å fortsette et forhold der ingen er lykkelig......

Hvis du drar nå så kan dere kanskje få en god tone etterhvert i allefall, før dere ender opp med å hate hverandre. Datteren din er klart det viktigste, derfor ville jeg tatt henne med og flyttet. Av erfaring vet jeg at det erbest å flytte ganske langt vekk, så du slipper å møte eksen eller hans venner her dag på tur eller på rimi. Du fortjener en ny start, og du vil alltids klare deg! Tvil ikke på det. Vet det kan se svart ut, spesielt med tanke på økonomi og sånn, men som alenemor har du krav på mer støtte. Hvorfor ikke ringe gratis rettshjelp eller trygdekontoret og forklare situasjonen.....det er mange i ditt sted der ute. Så ikke gi opp. Nå finnes det bare en vei :OPPOVER! Dette klarer du helt fint, stol på deg selv og lykke til :)

Hilsen en som har erfaringer fra det samme....

Skrevet

Øl og chips til middag? Ta deg sammen jente! Ikke meningen å være spydig, men nå må du våkne opp!! Ta med deg jenta og flytt. Kan ikke la han behandle deg slik. Snakk med trygdekontoret og finn ut hva du har rett på. Kommunen har kanskje en leilighet du kan leie? Eller det beste hadde vel vært å flyttet langt unna.

Hva med familie? Har du noen som kan støtte deg? Og om din eks plager deg, så annmeld han!

Håper det ordner seg for deg og jenta di! Kanskje du bare burde komme deg til et krisesenter?

STOR KLEM!

Skrevet

Dra til et krisehjem! Eller snakk med sosialen, de kan ordne med depositum for deg! Kom dere unna, og start et nytt og lykkelig liv!! Han der er ikke bra for deg!! Og heller ikke jenta di!

Skrevet

Hei.... er ltt bekymret for deg, har tent mye på det du har skrevet i innlegget ditt....hvordan går det? Har du fått en ordning på ting?

Håper virkelig det går bra for deg og tulla.

Klem

Skrevet

rettelse.i innlegget over skal de stå at jeg har TENKT mye på det du har skrevet , ikke TENT.... :/

huff a meg......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...