♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Vi har bestilt forsikring gjennom COOP-medlemskapet vårt til 163,- i kvartalet. Den så veldig grei ut, og skal også dekke dersom barnet blir syk av kreft, diabetes-1 og/eller leddgikt.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. februar 2007 Ingen som har forsikring?
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Tenkte jeg skulle tegne barneekstra via Vesta. Har fylt ut skjemaet men ikke levert det. Har jobbet i Gjensidige tidligere så vet at både Gjensidiges og Vestas barneforsikring er bra (jobber nå et sted som gjør at jeg får billigere forsikringer fra Vesta).
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har Vesta fra den dagen staten ikke dekker forsikring. Til info er barna forsikret gjennom DNS deres første leveår...
Cilla m Neo;) Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 IF sin barneforsikring den er mye mer omfattende enn de fleste, den dekker så å si alt.
Sina-mor...;-) Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Det er iallefall viktig at forsikringen dekker både ved sykdom og ulykke. Ellers er ikke forsikringen verdt en dritt for å si det rett ut.... Forsikringsutbetalinger kommer sjelden til utbetaling pga en ulykke, slik selskapene definerer det, det skjer som regel noe annet som gjør at den kommer til utbetaling. Derfor er det viktig at den dekker for sykdom også.
Trollet73 Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Storebrand barneforsikring med uførepensjon og Vertikal helseforsikring. Sistnevnte garanterer rask medisinsk behandling, feks ved Volvat, slik at vi slipper å stå i sykehuskø.
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Vi har også tegnet coop sin forsikring. Syntes den så grei ut ja.. Håper den er det også
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 5. februar 2007 #10 Skrevet 5. februar 2007 Vurderer ACE (barnetrygghet.no) sin forsikring til 129 kr mnd for alle tre. Den er mye bedre en if sin, den synes jeg virket elendig og leverte angreskjema i dag. Leste papirene etter at vi hadde signert og syntes det var som å kaste penger ut vinduet. Jeg burde sjekke flere forskjellige selvfølgelig, kanskje sjekke coop sin...Det skal jeg gjøre i morra!
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 5. februar 2007 #12 Skrevet 5. februar 2007 Vi har tegnet forsikring i Sparebank 1. Hun sa det var skremmende få som forsikrer barna sine!! Uff!!!
Sabina og gjengen Skrevet 5. februar 2007 #13 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har forsikret knøttet igjennom Gjensidige, har og to til forsikringer der og det vikrer velsig bra. IF ringte jeg til for å leie bilsete og endte opp med innbo forsikring uten at jeg helt fik det med meg, leverte angreskjema og snakket med dem om det og fikk "slippe" Så nå er alt igjennom gjensidige. De fra IF var sleske og hadde en mindre hyggelig tone i tlf, var noe helt annet med gjensidige:)
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #15 Skrevet 6. februar 2007 Tillab osv...(nicket): Dekker staten forsikring det første leveåret? Gjelder det da også ulykker? Da vil det vel være unødvendig mange som forsikrer barna sine det første året da? Og det burde vel forsikringsselskapet opplyse om? I så fall så må vi jo utsette å tegne avtale til etter ett-årsdagen henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå