Gå til innhold

"Trene" baby'n..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nja... Noen dager gjør vi det til kveldsstellet, holder ikke på så veldig lenge.. Men han har vært veldig sterk i nakken siden han ble født, hodlt hodet sitt selv nesten med en gang.. Så han trenger det egentlig ikke så ofte tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke så mye.. Noen minutter en gang om dagen på gulvet, ellers så trener han vel litt når han ligger på magen på garen.. Skulle nok vært flinkere ja, men finner liksom ikke helt tida til det flere ganger om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla har vært sterk fra dag 1 på sykehuset, m vi trener litt når hun ligger på stellebordet for der liker hun seg best. Hun holder hodet oppe selv pluss at hun er veldig sterk i beina, legen og pleierene på sykehuset kommenterte d oxo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke så mye over om jeg trener henne eller ikke, men hun ligger ofte på brystet/magen til mannen min og da får hun løftet hodet når hun gidder. Det hender jeg snur henne på stellebordet også, men er generelt litt dårlig på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malin er veldig sterk i nakken.. Hun ble jo født 3 uker før terminen,så hun låg oppå brystet mitt veldig lenge,og d har gjort susen :)

Men trener henne hver dag,både på krabbeteppet og stellebordet..Men hun blir fort sinna,så d blir kun korte perioder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger han på magen på stellebordet innimellom. Men han ligger ofte på magen min eller pappaens, og da får han trent nakken. Er ikke like god trening da, men det er iallefall litt:) Han blir fort sint hvis jeg legger han på magen på stellebordet, så det blir lite der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger vesle frøken på magen et par ganger om dagen i forbindelse med stell..... hun er veldig sterk, for hun snur seg fra mage over på rygg allerede....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke flinke nok til å trene. Hun hater det og blir illsint hver gang hun må ligge på magen på stellebordet. Men hun liger å ligge på magen opp oss og da trener hun mye på å løfte hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...