Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som er gift med en sunnmøring vet at det man helst skal fylle helgene med er en eller annen fjelltur. Denne helgen fikk han behovet for fjell innfridd på en måte... På lørdag så vi Brokeback Mountain og på søndag så vi Cold Mountain. Flotte filmer som kan anbefales begge to! Jeg fikk en armkrok i sofaen og mannen fikk gjort noe som har med fjellet å gjøre ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott - en vinn-vinn situasjon! c",)

Den første filmen vet jeg hva handler om - men den andre? Var den bra?

Skrevet

Jeg tror jeg syntes Cold Mountain var best av de to, men veldig bra filmer begge to. I Cold Mountain spiller Nicole Kidman en prestedatter som møter kjærligheten i det borgerkrigen virkelig rammer sørstatene og hun må lære seg å klare seg selv. Mange Oscar-nominasjoner, både morsom og trist. Trodde kanskje det var en jentefilm, men mannen likte den også godt.

Skrevet

Tror ikke at jeg har sett dem... Men har jo hørt om dem.....Vi såg også en veldig bra film i går. Etter bryllupet... en dansk film av Susanne Bie. I lørdags såg vi Heartbreak hotell... da fikk vi le litt...:-)

Skrevet

Cold Mountain er nydelig, men den Brokeback Mountain sovnet jeg rett og slett av..........prøvde gang på gang å spole tilbake, men etter å ha sovnet for 5.gang tok jeg det som et hint om at jeg rett og slett ikke fant den intr nok;-) Men den første var flott!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...