Gjest Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Får ikke til å sende privat melding... Rart. Prøver meg her heller! Stakkars mormoren din da, det hørtes utrolig vondt ut!!! Mannen min er sykemeldt frem til 14 feb, armen begynner å se veldig bra ut nå. endelig er vi to til å dele på bleieskift og alt!!! Har vært noen utrolig tunge uker... Mamma sa til meg: nå får du og prøvd deg som alenemor og se hvordan det er, og jeg sier det bare, hatten av til alle som er alene med en liten baby! Det er ikke bare-bare det! Glad for at jeg har en så flink og god pappamann :-) Nå kom jeg inn på bloggen og baby-wikien din! Så nyyyyyyydelig gutt du har da :-) Hvorfor legger du ikke ut flere bilder? Og hvorfor holder du deg unna piczo? Synes det er veldig moro jeg, særlig for familien som er ganske så spredd - da kan de følge med på en mye bedre måte. Nymotens fotoalbum! Men takk uansett for kjempekoselig melding på siden vår :-D I dag var vi på 3 mnd kontroll og Nadine fikk vaksiner, så hun er ikke helt i slaget i kveld stakkar lita... Hun har heldigvis ikke feber, men griner og sutrer mye pluss at hun gulper ganske masse!!! Stakkars... Vi var på mor-og-barn-trim etterpå og deretter babymassasjekurs. Det ble nok litt mye på en dag. Men helsesøster sa at det burde gå greit for virkningen ikke merkes før etter tre timer, men den gang ei! Hun gulpet MASSE og gråt og bar seg. Gratulerer med å få prinsen til å sove i bagen på dagtid! Det er jo kjempe bra!!! Nadine gjør det stort sett bare når den er i bevegelse... Så det blir mye gåing på oss :-) Men det er jo bare deilig da, særlig nå som det er så deilig vær! Rart som en forandrer seg etter å få barn, jeg har alltid heller vært litt lat, og drukket masse brus, men nå MÅ jeg ut på lange turer hver dag og drikker bare vann - fordi jeg vil det selv!!! Helt sprøtt! Har du slitt med å finne morsfølelsen? Da kan jeg tenke det var godt å bli lei seg når du skulle på fest! Gruer meg til vi skal det, vi skal på de lillos konsert i kulturhuset 4 mars! Jeg grugleder meg, for Nadine skal sove hos mamma, vi i samme hus så klart, men mamma skal ha ansvaret. Ååååå, som jeg kommer til å savne jenta mi!!! Men guuuud så deilig det vil bli å komme seg ut litt og være bare meg selv igjen :-) Håper dere har en fin kveld, nå begynner leggerutinene her i hus. Kose/massasje, bade, spise til nattamusikk, bysse og sove. Og det er det! Hun sovner så fort og sover på første forsøket! Gjerne til syv om morran, det er første måltid også sover hun til ti-tiden igjen. Vi er heldige!!! Hvordan går det for dere? Nei, nå må jeg virkelig løpe! Ha det bra :-()
hemmeligvemmelig Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Hei! Hvis du sender en mail til [email protected] så skal du få den egentlige mailadressen min Har ikke tid til å skrive nå, middag på gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå