phantomet Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Jeg måtte bare igjen legge ut teksten på denne fantastiske sangen, etter innlegget fra fru<3 om ikke glemme å leve et liv... Gabriellas sång.... Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jorden Och min längtan har fört mig hit Det jag saknat och det jag fått Det är ändå vägen jag valt Min förtröstan långt bortom norden Som har visat en liten glimt Av den himmel jag aldrig nått Jag vill känna att jag lever All den tid jag har Ska jag leva som jag vill Jag vill känna att jag lever Veta att jag räcker till Jag har aldrig glömt vem jag var Jag har bara låtit det sova Kanske hade jag inget val Bara viljan att finnas kvar Jag vill leva lycklig för att jag är jag Kunna vara stark och fri Se hur natten går mot dag Jag är här och mitt liv är bara mitt Och den himmel jag trodde fanns Ska jag hitta där nånstans Jag vill känna att jag levt mitt liv
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Åååå den er bare så utrolig vakker den sangen! Og vet du hva? I forfjor, når min søster bodde i Hellas, og vi var på besøk, så spilte vi den på full guffe mens vi satt og så ut over havet, og vi gråt og gråt og gråt, for den er bare så fantastisk vakker og rører noe dypt inne i en:-))) Takk for at du minnet meg på den. I morgen skal jeg prøve å finne den cd`en i alt kaoset! Og for de som ikke vet hvem sang det er, så er den i filmen Så som i himmelen - en MÅ SE film:-))
phantomet Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2007 Om du ikke har den så si ifra... Kan få phantom-mannen til å brenne en kopi til deg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Takk:-))) Nå har jeg vært på sykehuset og hentet niesen min og fått henne hjem i seng:-) Hun er også en engel:-)
Gummelillan Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Nyyyyyyyyyyyyyyydelig sang, flott film. Gikk jo på NrK nå nylig og da tok jeg meg i at denne sangen nesten var hovedgrunnen til å ville se filmen på nytt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå