Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Noen som går på sosialn, å får dekt både husleie og livsopphold som vet hvordan de gjør det med kontantstøtta? Far jobber men ikke meg Man får vel ikke begge deler? De kutter kanskje ut en av delene,noen som er kjent med dette?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Hei Dere skal uansett ha rett på kontantstøtte så lenge dere ikke har bgh plass.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Ja,vi har vel rett på kontantstøtte,men lurer på om noen vet om de trekker fra på livsopphod når man får kontantstøtte? tror ikke vi får begge deler,de er jo litt vanskelige der:)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 KS vil bli regnet som inntekt ,og vil nok bli trukket fra livsoppholdspengene.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Da jeg jobbet på sosialkontor var praksisen å trekke halvparten av kontantstøtten fra livsoppholdet, men jeg trur det blir gjort på forskjellige måter. Spør din saksbehandler om hva som gjelder der du bor.
meg & to små vampyrer Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 I den kommunen jeg jobba i før (jobba ikke på sosialkontoret, men et kontor som samarbeidet mye med de. særlig mht økonomi) så trakk de kontantstøtte fra livsoppholbeløpet siden dette var en inntekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå