Gå til innhold

Syns det er altfor lenge til ultralyd!! ..så utålmodig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 15+1 i dag og skal til ultralyd om 2,5 uker. Jeg slapper liksom ikke av før jeg har sett at det virkelig er en baby inne i magen min.. syns det ennå er veldig uvirkelig at jeg er gravid. Magen har jo så smått begynt å vokse, men tenker likevel; tenk viss det ikke er noe der?! .. og hva om hjertet ikke slår?

Flere som tenker som meg? ..og hva er sannsynligheten for at dette kan skje??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heldig du.skal på ultralyd 26 mars,er 13 uker på vei..

veldig utålmodig jeg også:(

Skrevet

Jeg tenker nok som deg innimellom, ja. Er i følge jordmor 16+0 i dag og har hverken hørt hjerteslag eller vært på ultralyd.. men prøver å stole på magefølelsen som sier at alt er i orden... :0) Prøver å være tålmodig.. :0) Tror sannsynligheten er liten for at ting er galt. Det er viktig å ikke bekymre seg for mye, selv om det er lett å si og noe annet å gjøre.. :0)

Skrevet

Har du mulighet til å ta privat UL?

Skrevet

sant det!! ikke lurt å bekymre seg.. men vanskelig å la være!! Men er heldigvis ikke bekymret hele tiden. Bare innemellom.. gler meg så utrulig mye til nurket kommer!! :-)

Skrevet

Kanskje dumt å betale for dette når det er "bare" 2,5 uker til UL. Er vel ventetid der også regner jeg med.. Får bare smøre meg med tålmodighet! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...