Gå til innhold

jaja så ble vi kasta ut da..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i mårra flytter jeg og tassen.. Kjempe koslig.. Får se hvor mye han gubben bryr seg om ungen sin da.. kommer kanskje til å besøke han 1gang i året kanskje.. jippy...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så trist da.

Virker som du har tenkt til å flytte langt unna, siden gutten din "bare" skal besøke han èn gang i året. Kan dere ikke bo litt nærmere hverandre da, for gutten deres sin skyld?

Skrevet

uff dette hørtes ikke noe kosellig ut. men dette går fin kos deg med tassendu.

det er han som går glipp av det hele.

trøste klem fra meg til deg

Skrevet

Jo takk dere alle!

Flytter dit jeg kjenner noen.. ca 3timer unna...

Så det er ikke så langt unna..

Ikke dette jeg ville i det hele tatt.. ba meg pakke og dra i kveld... Fikk ikke engang begynt før han hadde pakka masse...

Drar i morgen vi da..

Kjempe koslig ja!

Skrevet

KAn virke som det er mange som tar den enklaste løysinga først.og kaster ut sambo. Men no er det jo nye regler som sier at også samboere må gjennom samtaler med profesjonelle før de kan gå kvar til sitt.

MEn fy kor surt og leit å bli kasta ut. Var han verdt å bo sammen med da?? Kanskje dere får det bedre alene du og tassen...håper det

Skrevet

Stakkars dere, dette er ikke gøy for verken deg eller babyen din. Hvor gammel er babyen din forresten? Har du noen familie eller venner som kan hjelpe deg?

Skrevet

Nei ikke artig i det heletatt!

Ja drar til foreldra mine... Kjempegøy... Så får vi finne en plass å bo etterhvert..

veldig lett med 6000kr inntekt...

Baby er 8mndr..

Skrevet

Uff, er det ikke bedre at han flytter da?? er jo den som har babyen som skulle bodd der synes jeg. Om ikke dere leier da og husleie er for høy for din inntekt. Han må vel bidra økonomisk han også, babyen kan ikke bo på gata.

Skrevet

han eier leiligheten.. han kjøpte det før vi ble sammen...

je som trodde han elsket meg og baby.. snufs..

Elsker han hvertfall.. men noen ganger så renner det over for meg å.. kan ikke bare sitte der smile og ikke si fra heller da.. så det gjorde jeg nå og da kasta han oss ut gitt..

Skrevet

værste er vel at jeg mistenker jeg er gravid igjen.. men mensen har jo vært litt ustabil i det siste.. og humør svingninger får man vel ikke så tidlig..?

uff nei ikke noe gøy..

Håper så inderlig at alt ordner seg og at han flytter til oss når vi har kommet i orden..

Skrevet

Vel, kroppen er rar så rett etter sist svangerskap, så hvis du er gravid igjen kan du godt reagere tidlig med humørsvingninger ja, det gjorde jeg. og ustabil mens... du bør sjekke deg med en test for sikkerhets skyld.

Fint at du kan bo hos dine foreldre en stund, de kan jo avlaste deg litt mens du kommer til hektene. Vil tro du har fått deg et sjokk, og er trist for dette. Jeg vil råde deg på det sterkeste å for det første vurdere om du evt vil ha en så ustabil mann tilbake, du bør jo få lov til å hevde din mening uten å gå på rævva ut. Hvis du vil ha han tilbake, ja så lov meg at du ikke maser på han, ikke send tusen sms osv. Ikke kjeft, ikke vær bitchy, og for all del ikke trygle han på noen måte. Det du bør gjøre er å vise han at du er en selvstendig flott jente, som godt kan klare deg selv. Fiks deg opp, smil og vær positiv. Gled deg over hva du har, og hva du skal få for livet er langt. Skal se at han da ser hva han har mistet, og dermed kommer krypende tilbake. Vet du, jeg har vært der du er nå nemlig, så jeg vet hva jeg prater om. Mannfolk kan ikke fordra ustelte sytete damer som syns synd i seg selv. Derfor, shine-up, og stå på!! :)

Når det gjelder din økonomiske tilstand, så har du maaaange rettigheter. Og som en venninne av meg som er alenemor sier; jeg har aldri hatt bedre råd enn nå. Hun studerer og har egen leilighet. Og ja, hun har mye mer utbetalt enn meg som har gått 4 år på høyskole osv... Så du får nok å rutte med. Undersøk rettighetene dine på Trygdekontoret.

Lykke til - og igjen; shine up og stå på!!! :)

Skrevet

ja skal vise han at vi klarer oss utmerket godt uten han..Selv om jeg elsker han så masse!

Skrevet

uff syns jeg ser det for meg.. han komemr for å besøke tassen om 5-6mndr å så ser han meg med mage.. hmmm..

Skrevet

hvor gammel er han her da??typen altså...kan jo ikke kaste deg ut med en liten en-for en idiot spør du meg ja...Hvis du ikke har gjort noe helt forferdelig mot han da-men alikevel-kaste deg ut??

Skrevet

26.. jeg stakk han med et uhell i øye midt i en krangel.. Uff så fæl jeg er..

Men fikk ikke sagt ferdig det jeg skulle han bare avbrøyt og sa haoldkjeft til meg når jeg prøvde å si moe.. Ikke særlig irriterende det da..

Så skulle jeg rive capsen av hodet hans for å ja veit ikke helt var sinna når jeg ikke fikk si et pip... Hvorfor skal hhan bestemme når en diskusjon er ferdig? Bare fodi han har sagt det han skulle?

Men i hvertfall da så bomma jeg litt å stakk fingern i øyet hans.. tror capsen datt også.. da sa han at vi kunne bare dra.. så pakka han tinga våre i en haug..

Skrevet

Huff, kjenner meg igjen der asså.. jeg ble kasta ut i 9 mnd jeg... høygravid å jvli, var en krangel som gikk litt langt... så jeg pakka tinga mine å dro til mamma... Tok ikke kontakt med han eller noen ting, og etter 2 dager så ringte han.. Angra.. å sa han hadde blitt forsint, at han elska meg å ikke ville bo uten meg.... så kan hende det ordner seg, må bare la han roe seg...

Når han finner ut hvor ensomt det er alene uten dere kan det hende det snur!! lykke il ihvertfall, trist er det jo=)

Skrevet

hvorfor vil dere ha sånne umodne menn da?de kaster dere ut gravide,eller med en liten-også vil dere alikevel ha dem,og håper det ordner seg??Helt til neste gang han finner det for godt å kaste deg ut da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...