Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 har dere tatt hørselstest på babyene da? hva gikk den ut på? skal på 8 mnd-kontroll på fredag me, og gruer meg litt siden mange har klagt på at gullet ikke "sier" noe...eneste han gjør er å lage høye lyder og babler babylyder...ikke noe mammmamama eller papapa eller lyder som dette...bare sånne lyder di alger fra di begynner å gi lyd fra seg ...litt dårlig til å forklare her... han reagerer heller ikke på navnet sitt.er dette normalt? eller er han bare litt sen? trenger eg å grue meg? i det siste har han også begynt å klø seg veldig i ørene, og river seg i de... takk for svar=)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Det at han klør seg i ørene kan være et tegn på trøtthet, på samme måte som de klør seg i øynene.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Hei Vår reagerte heller ikke på navnet sitt ved 8 mnd. Han "sa" heller ikke noe spesielt heller. Helsesøster tok en slags hørseltest da vi var på kontrollen. Han var ganske sen til å reagere på den også - så hun ble litt urolig. Men til slutt sa hun at han var helt normal. Så jeg tror ikke du skal bekymre deg. Begge ungene mine har dratt seg mye i ørene også.
M&M is my babies Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Ikke så farlig hva babyen din sier bare den lager lyder. Det er når de ikke låter noe fra dem man trenger å bekymre seg har jeg hørt. Hørseltesten består av at helsesøster ringer med noen små bjeller på hver side av babyen for å se om babyen snur seg mot lyden. Ikke bekymre deg, det går nok bra
Firefly77 Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Høres helt normalt ut. Min klør seg i venstre øre når han er trøtt, lager bare hyle og bablelyder og reagerte seint på ene øret under undersøkelsen. Men han snudde seg til slutt, sikkert ikke spennende nok bare. Går nok helt fint, og hvis ikke, er det nok ikke verdens undergang, bare en utfordring dere tar sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå