Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å trene med min 3 måneder gamle sønn for å få han til å løfte hodet når han ligger på magen. Gikk fint fram til onsdag sist uke, så var jeg litt slapp med daglig trening over helga... nå begynner han bare å sutre og nekter å prøve å løfte hodet igjen. Er det mulig at de "mister" musklene så fort eller tror dere det bare er dagsformen? Litt bekymret her nå, skal på 3 mnd kontroll neste uke og da bør han jo kunne løfte hodet endel eller? Hva gjør dere andre for å trene på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har nok ikke mista de, men blitt litt "bortskjemt" når han fikk slippe. Vi måtte være "slemme" med gutten vår og tvinge han flere ganger om dagen, gikk ikke lange stunda før det var greit. Bare prøv å ligge med ansiktet mot ham, snakk og lek foran ham så kan det jo hende han slutter å bli sur:) Min klarer nå 10-15 min hver gang og hs mener at det holder.

Skrevet

Hvor tidlig bør man begynne å trene på dette???

Snuppa mi er nå 7 uker..

Skrevet

Vi begynte å øve på dette etter få uker. Nå løfter hun både hode og store deler av brystet. Hun er 9 uker.

Skrevet

klarer han å løfte hodet så lenge, eller holde opp hodet å løfte for så å ta pause og fortsette slik i 10-15 min før du vender han over på ryggen igjen mener du? Hvor gammel er gutten din da?? Ja, vi får nok bare trene og trene... men man føler seg slem når han ligger der og gråter...selv om jeg vet jo at det er fordi han er frustrert og ikke fordi han har vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...