Gå til innhold

vil bare ha pupp, ikke grøt el noe....blæææ...flere??


 PAVEEL

Anbefalte innlegg

har lyst at han skal begynne med annen mat nå snart. prøvd å få han til å spise grøt. likte det før, men nå har han begynt å brekke seg...

vært syk noen dager nå og da har jeg fullammet han, men nå er han nesten helt frisk igjen, og vil BARE ha pupp....

noen tips??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nok en slik en jeg også. Vi har begynt å prøvesmake, men han laget masse grimaser. Så vi gikk over til havregrøt med banan - aprikos. Ser ut som om det går bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dattera mi også var sånn. Holdt på å bli sprø. Skulle ha pupp hver 2. time døgnet rundt. Det endte med at jeg måtte til lege etter å ha besvimt på morgenkvisten. Det viste seg at jeg var i ferd med å bli dehydrert. Men så fant jeg endelig en grøt ho ville ha. Hvetegrøt med frukt glir ned på høykant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markus ville ikke ha noe særlig grøt han heller, spytta det ut. Men igår lagde jeg maisgrøt og puttet noe t-skjer med fruktpurè oppi, det var populært ja.....Gikk ned på høykant nesten....hehe

I mellom gørten fikk han litt vann på en t-skje, det så ut som han synes var litt rart, men det gikk ned det og ;o)...hehe

 

 

Prøv deg fram litt, lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...