Vibeke&gullguttene:) Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Hei på deg:) er alt bra med den lille og den bittelille i magen? Er dere i oslo nå? hadde vært så gøy å møte dere...du husker meg sikkert som 19år-liten i magen...(det nicket passer ikke så bra lenger...)hehe... klemmer fra
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Hei du! Alt er bare bra med oss, takk :-D dere da? det var du som har lille Henrik? Eller blander jeg nå? jeg er litt surrete hehe. Vi er ikke i Oslo. Jeg hadde veldig lyst til å dra inn på fredag, men så skal vi på kontroll med Nora den dagen...Så det får bli en annen gang. Er en ganske lang reise for oss med vesla, så får se det an litt. Men må uansett inn og ordne forskjellige ting, og da kunne vi jo sikkert få til et treff :-D hadde vært så gøy!!!! Klem fra
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2007 Jeg som har lille Henrik ja:) han er vel ikke så bitte liten lenger... han vokser som ett uvær...hehe:) ja vi må få til ett treff en gang... Håper du har det bra da... virker så tøft å være gravid samtidig som man er småbarnsmamma...?! Jeg synes det er mer en nok med Henrikgutten;) hehe... klemmer fra oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå