Gå til innhold

Huff, har bare lyst å sette meg ned å stor tute.. !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt absolutt alt er bare det totale kaoset.. og overskudd har jeg heller ikke, har bare lyst å gå dunken:((

Men jeg har jo en liten å ta meg av da... Huff!!

ER på båtten av dalen nå jeg:((

det er bare så jævlig tungt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff sender deg mange trøste klemmer. min dag har og tatt en helt uvented snu. alt har liksom gått på skinner i det siste t.o.m fått meg kjærste og så ble jeg i dag svikta av min egen pappa!! hadde vell bare renget med at det kom sanrt, men ville ikke tenke på. hører med til historien at jeg alltid har hatt et dårlig forhold til min mammaen min og at pappaen min har vært et nøytralt og stabilt punkt. men idag tok det slutt også. og jeg har og en liten å ta vare på, så føler jeg svikter når jeg sitter her å tuter. men det går vel bra med henne og. jeg må bare få litt pusterom så jeg får samlet meg og kommet over det her. men herregud, her sitter jeg og syter når jeg skulle trøste deg litt :) ville ivertfall bare si du er ikke alene om å ha det tungt:) og om du vil skravle så bare rop ut, har et øre eller to ledig:)

Skrevet

Sysn heg er så patetisk egentlig, jeg sitter å jamrer å syter for at jeg er så sliten, og psykisk dårlig, mens andre klarer seg godt med både 2og 3 barn:((

Men man tenker vel bare ikke slik en sådan stund.. er litt godt å syns bare synd i seg selv også en gang i blandt:))

Sender deg også en stor trøste klem:))

Skrevet

Til HL.

Sender deg en stor klem jeg :))

du er ikke alene om og føle alt går til dunken, men er man alene blir man ofte så sliten at man rett og slett føler at alt går til Hel.... men tro meg det går bra.jeg har selv hatt de tøffe dagene, men er bedre nå.

har du noen avlastning da? så du får hentet deg inn innimellom??

klem

Skrevet

jeg skjønner deg godt! har i mange perioder opp igjennom vært alvorlig deprimert, men nå er jeg jo ikke på vei dit igjen. men føler alt som veldig tungt allikavel. ser heldigvis varsel tegnene når de kommer. men noen ganger er det vel lov og bare være lei seg og uten at man skal være deprimert og syk. og jeg har også bare en, og i sånne stunder som nå klarer jeg heller ikke bry meg med at andre har 2 eller 3 og klarer seg bra! jeg driter faktisk i det, jeg har det kjipt og sånn er det bare :) så ikke vær redd for å synes synd på deg selv. litt sunt må det vel være? kan jo ikke alltid tenke på alle andre heller!

*stor trøste klem til deg fra meg*

Skrevet

Vil bare si at jeg føler med deg.... Akkurat nå syns jeg også livet er tøfft... Orker ikke å gå inn på detaljer.. Er bare så sliten av allt.... Men jeg vet det vil bli bedre.... Det jeg ønsker meg akkurat nå er at eksens giftige piler bare skal prelle av meg... Jeg blir vel sterkere etterhvert....

Skrevet

Tusen takk alle sammen:))

Må bare gi dere en stor klem tilbake:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...