strikkballen Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Kan ikke dy meg - denne er topp! Selv er jeg nå ferdig med ettermiddagskaffe-posten - med solid melkesjokolade, etter sunn, mager lunsj med fisk og lassevis av brokkoli. Og snart må jeg vel en tur i kiosken for litt påfyll, tenker jeg...: FROKOST 1 grapefrukt 1 skive grovbrød 1 glass skummet melk LUNSJ 1 liten porsjon mager, dampet kylling med spinat 1 kopp urtete 1 Twist ETTERMIDDAGSKAFFE Resten av Twist-posen 1 softis med sjokoladetopping MIDDAG 4 flasker vin (rød eller hvit) 2 hvitløksbrød 1 hel Grandiosa-pizza 3 Snickers-sjokolader NATTMAT 1 hel ostekake (spist direkte fra fryseren) Send dette til fire kvinner, og du vil gå ned 1 kilo. Send dette til alle kvinner du kjenner (eller noen gang har kjent),og du vil gå ned 5 kilo. Dersom du sletter denne meldingen, vil du gå opp 5 kilo
Dailis Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Den dietten var kjent..... Er vel den jeg har gått på siden jeg ble gravid:S
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Hihihihi...........denne dietten fikk jeg også for noen år siden, jeg fikk den faktisk 4 ganger uten å sende den videre og VIPS så viste vekta 20 kg mer:-)) Så nå sender jeg den videre!!! HER KOMMER`N
Gummelillan Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Veeeeldig bra! Men kan jeg bytte ut ostekaken med sjokoladekake...?
Trollmora Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Ja den er fin. Minner litt om mine egne slankekurer: Godt driv tidlig på dagen, noe ekstra mellom lunsj og middag og til kvelden tar det helt av )
Karomamma Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Ha ha ha!! Denne høres såpass bra ut at jeg vurderer å prøve en slænkis for første gang i mitt liv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå