Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Gruer meg max:(( Er så mye som buldrer og braker inni meg, følelsesmessig.. Er så redd at alt kommer feil ut, og at jeg blir gjort til den store synderen.. Og at jeg gjør ting som er uakseptablet på ett familievern kontor:(... Uff.. sitter med en kjempe ekkel følelse, at dette kan gå galt!
Nicole_25 Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Hei. Har du vært i møtet? Sitter her å gruer meg jeg også, jeg skal om 11 dager, og jeg er shit nervøs for at alt går til H.....!! Og jeg gruer meg til å møte barnefaren, da vi ikke har sett hverandre på 3 mnd.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 har kke vært, skal til uka. Bare gruer meg så helt jævlig:( Men x fingran for at jeg klare å holde meg saklig
Nicole_25 Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Hvilket forhold har du til barnefaren nå?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 veldig opp og ned.. mye som skjer innad:(( Og mye rare tanker som samler seg i hodet, og bare vil og må ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå