Gå til innhold

Dere som er DnbNor Total kunder..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man skal bruk Mastercard og haren grense på 5000 kr. Man har allerede handlet for 4000 kr. og er i butikken og handler og det kommer på over 1000 kr. Kommer det da "Ikke godkjent"? Eller har man en bruksgrense på mer?? (trodde det var 2500 utenom, men ble litt usikker her)..

Håper på raske svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg VET ikke, men kan si hva jeg tror :-) Jeg tror ikke du får handlet for mer enn grensen din...grensen er jo satt nettopp fordi man ikke skal handle over denne grensen. Har aldri prøvd det, men vil tippe at det er slik.

Skrevet

Jeg tror du får godkjent, men jeg er ikke sikkert. Men dette er jo kredittkort, så de får vel ikke sjekket saldoen med det samme du står der??

Men det er lett å forandre på den grensen, tror de fikser det på tre minutter... Og banken er vel oppe til 22 i kveld. Tlf: 04800

:o)

Skrevet

Tror du får ikke godkjent men det er ikke sikkert. DNBNor har litt slakk på det innimellom men har nylig fått nye systemer som er mer oppdaterte...

Men jeg trodde de ga det ut med minst 10000 jeg, trodde ikke de hadde 5 lengre? Så kanskje dobbeltsjekke kontofonen på Master?

Skrevet

Jeg shoppet over grensen på 10000 kr en gang 4000 kr. Det gikk fint avhengig av hvor henn. Gjorde det bevisst. Har selfølgelig betalt tilbake fort, da det er høye renter på det er.

Skrevet

Er det lenge siden du gjorde det?? Shoppet for 4000 over grensa??

Skrevet

Når jeg ble kunde så var det det minste de hadde, og jeg ville egentlig ikke ha mastercard. Så tok det da! i dag angrer jeg litt på det! He he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...