Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Vært litt inne her som anonym, men har "stått fram" som gravid i dag, så her er jeg altså. Blir 10-11 måneder mellom babyene, så det er ingen tvil at det kvalifiseres som pseudotvillinger!
ZiaCam Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Ser att det er lenge siden du skrev dette inlegget... Men gratulerer så mye!!!!!!!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Hihi...takk for gratulasjon!:-)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Tusen takk!:-) De blir veldig tette ja, men folk greier jo tvillinger, så det her skal jeg nok greie...håper det er éi spire i magen da!!!
tre små... Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 ja... hihi.. tenk om det skulle være to...) ja det greier du nok helt sikkert;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå