Gå til innhold

Var på UL i dag :o)


Heffalompen_81

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært på UL for å skjekke at alt er bra, mistenkte at det kanskje lå utenfor livmoren. Det var i grunn ikke så mye å se på, bare en liten sort flekk med en bitteliten hvit flekk inni (plommesekken). Men det er deilig å vite at alt er som det skal være på dette tidspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! :)

Godt å vite at alt er bra og kunne slappe av! Jeg skal også på tidlig UL i uke og grugleder meg. Er spesiellt å se at det er noe der inne selv om man ikke ser så mye mer enne en flekk som du skriver. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer og bestille på volvat

jeg og...vi tror begge at jeg er lengere på vei,magen min er gedigen.....det er ikke normalt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg var på UL å¨torsdag, m mistanke om det samme, el event SA. Så samme som deg, Hcg i blodet mitt er fortsatt stigende, så er fortsatt gravid..

Skal på ny UL om to uker, spennende for da skal man jo kunne se liv..

Lykke til videre til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor mange uker er du på vei da?

magen vokser fortere når det er to der inne... og fortere når man har gjennomgått sv.skap tidligere;)..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo åsså være at du har mye luft? hihi... eller at du er lenger på vei enn du tror!

blir spennende å høre når du har vært på ul:) når skal du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har mye luft men ikke SÅ mye jeg lover den ser ut som jeg er ca fem mnd..jeg har vært mye oppblåst før men dette er noe annet altså:) dette er min første....eller blir det mine første....iiik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på UL i dag siden magen min er så stor:)

Vi så et pittelite hjerte som slo,det var så rart:)og jeg er bare knappe 6 uker på vei....legen sa det var sikkert bare luft...så her går jeg med en ballongmage og en knappnål liten spire...vurderer og kutte ut brød...jeg spiser kun glutenfritt og ikke melkeprodukter,kanskje jeg skal kutte ut brød og spise havregrøt istedet? noen råd?noen andre som har ballongmage? Jeg some rflyvertinne jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med jobben...får ennå mer luft i magen da når jeg jobber..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så artig tingeling :o) Jeg så ikke noe hjerte, men etter menstermin skulle det ha begynt å slå dagen før jeg var på UL, så det kan jo hende at jeg er noen dager kortere på vei..... (tror egentlig det selv, for jeg vet jo når det skjedde....)

 

jeg har også kjempestor mage og den er ganske hard også, ser jo ut som om jeg er 6 mnd på vei.... Det er egentlig ikke noe kult, siden planene er å holde det hemmelig til etter uke 12.... Da skal jeg på ny UL:o) Er jo så nyskjerrig at jeg ikke klarer å vente til den ordinære i uke 17-19..... Gynokologen sa at hvis en skulle ha en UL til burde det være i uke 12 eller 13, ikke før og ikke senere. Det var vist mest å se da....?

 

Lykke til videre :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magen min er også litt oppblåst og kreves mye krefter for å prøve å holde den litt mer inne :)

 

til tingeling: trur ikke havregryn er noe bedre..... veit bare det at små barn som spiser mye av det får stor mage, så kanskje vi gjør det også?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er herlig å se det lille bankene hjerte, kan man liksom slappe av litt mer. Kjenner meg igjen med det der med ballong mage, har en svære sjau med å skjule den. Spes om ettermiddagen står den ut som om jeg skulle være fødeklar!!!

Kunne godt vært bare litt kvalm..... hehe, for jeg har fått en enorm appetitt!!! Har lyst på mat hele tida, noen som kjenner seg igjen? Har lett for å legge på meg, så er redd jeg kommer til å bli mega diger om ikke denne veldige sulten gir seg snart....

 

Ha en god kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi i love you girls! Jeg skulle og ønske jeg var bare en smule kvalm jeg har helt syk appetitt jeg også! Legen i dag sa at hadde jeg kommet en dag før hadde de ikke sett hjertet slå..men jeg fikk det for meg at jeg bare måtte sjekke siden jeg har så stor mage..hihi...jeg kommer sikkert til og dra tilbake selv jeg også..etter 3 mnd...i dag har jeg vært gråtende for første gang alle de rare tankene...Hilsen Ulvehungeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva koster det egentli å gå til Volvat å ta UL? For dere som har vært der..har dere bare tatt UL..eller har dere tatt GU i tillegg. Kunne tenke meg begge deler..siden jeg ikke har time hos fastlegen før 26. feb. Det er jo en evighet å vente på å få bekreftet om ting er som det skal. Fastlegen kan vel kanskje heller ikke svare så mye på akkurat det uten UL. ???

 

Fiffia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var også på tidlig u.l hvor de egentlig ikke kunne se noe, bare denne svarte flekken og en hvit punktum-prikk! legen var ubehagelig, og fikk meg til å føle at det kom til å gå galt!men skal man se så mye mer en et punktum da?i uke 5 var det trodde isåfall legen.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...